خبرگزاری کار ایران

ازطرف مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان منسوب شد

کد خبر : ۶۹۵۳۹

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان طی حکمی، محمد حسین محمدی فشارکی را به عنوان " رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان " منصوب كرد.

 ایلنا: رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان منسوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در حکم حجت الاسلام محمد قطبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان آمده است:

مساله فرهنگ و صف آرایی فرهنگی در مقابل دشمن را جدی بگیرید. این وظیفه ماست، این همان چیزی است که بنده هم اگر در راه آن کشته شدم احساس می کنم که در راه خدا کشته شده‌ام.

"مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)"

جناب آقای محمد حسین فشارکی

اصلاح و ارتقای فرهنگ جز درسایه ی تفکر و اندیشه‌ای که برخواسته از چشمه زلال قرآن و عترت باشد به رشد و کمال حقیقی نخواهد رسید.

نظر به توانمندی‌های متعهدانه، تجارب ارزنده و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت " رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان " منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال وظل توجهات حضرت ولی عصر (عج)، همچنین بهره گیری از راهنمایی و هدایت علمای اعلام خصوصا ائمه محترم جمعه و جماعات و تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر در پیشبرد اهداف فرهنگی هنری در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرین توفیق و تایید باشید.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز