خبرگزاری کار ایران

نماینده كاشان:

مدیران ضعیف کاشانی بركنار می‏‎شوند

asdasd

مدیرانی كه در كاشان و آران و بیدگل به علت ضعف مدیریت برای مردم ایجاد نارضایتی كنند و نتوانند كار مردم را به موقع راه بیاندازند قطعا تعویض خواهند شد.

ایلنا – كاشان: نماینده مردم شهرستان های كاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرانی كه در شهرستان های كاشان و آران و بیدگل به علت ضعف مدیریت برای مردم ایجاد نارضایتی كنند و نتوانند كار مردم را به موقع راه بیاندازند قطعا تعویض خواهند شد.

عباسعلی منصوری آرانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان با اعلام این مطلب با اشاره به اینكه در حال حاضر شاهد عملیاتی شدن وحدت بین عموم مردم شهرستان های كاشان و آران و بیدگل هستیم گفت: گروه هایی كه با مردم نیستند روز به روز كوچكتر می شوند و هر گروهی هم كه به مردم نپیوندد و در جهت منافع مردم گام برندارد قطعا محكوم به فنا است.

نماینده مردم شهرستانهای كاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در پاسخ  سوال خبرنگار ایلنا نسبت به تحقق درخواست هایی كه از نخبگان و گروه های سیاسی كاشان جهت وحدت رویه برای توسعه و آبادانی شهر در مسجد صفاری کرده بودید گفت: موضوعی را كه شش ماه گذشته در مسجد صفاری كاشان گوشزد كردم مورد استقبال خاص و عام واقع شد ولی اگر گروهی خواسته باشد خود را از مردم ولایت مدار، فداكار و همیشه در صحنه و انقلابی این شهرستان فاصله بگیرد مردم آنها را كنار خواهند زد.

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس با بیان اینكه نباید انتظار داشت كه تغییرات مدیریتی یك شبه در كاشان رخ بدهد گفت: باید نسبت به عملكرد تك تك مدیران و مسئولین با استناد صحبت كنیم كه اگر استنادات محكم ما را به نقطه ای برساند كه مدیری در سیستم كاری خود قوی باشد، ضمن اینكه اجازه خواهیم داد به كارش ادامه دهد از او نیز حمایت خواهیم كرد.

منصوری با بیان اینكه مدیرانی با ضعف مدیریتی در دستگاه های اجرایی كاشان و آران و بیدگل  وجود دارند كه از طریق سیستم اجرایی به آنها تذكرات لازم داده می شود گفت: مدیرانی كه در كاشان و آران و بیدگل به علت ضعف مدیریت برای مردم ایجاد نارضایتی كنند و نتوانند كار مردم را به موقع راه بیاندازند قطعا تعویض خواهند شد.

وی گفت: مدیرانی هم كه زمان بازنشستگی آنها فرا رسیده باشد هر چند افراد لایق و توانمندی باشند باید هر چه زودتر از سیستم دولتی خارج شوند و افراد جدید جایگزین آنها شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز