خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قمصر:

سخنان مقام معظم رهبری باعث شكاف بین امریكا و اسرائیل شده است

asdasd

خدا محوری، تبعیت از رهبری، اخلاس در عمل وعبور از دنیای مادیات، با تمام وجود هستی خود را درطبق اخلاص گذاشتن و آمدن در میدان جهاد دفاع مقدس را مقدس‌تر می‌کند.

ایلنا – کاشان: امام جمعه قمصر گفت: خدا محوری، تبعیت از رهبری، اخلاس در عمل وعبور از دنیای مادیات، با تمام وجود هستی خود را درطبق اخلاص گذاشتن و آمدن در میدان جهاد دفاع مقدس را مقدس‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان حجت الاسلام ارمی در مراسم افتتاح پایگاه مدینه النبی شهرداری قمصر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: با توجه به اینکه نظام سلطه با دین مخالف است و این مخالفت باعث ایجاد موج دوم بیداری اسلامی درجهان گردیده است و هیچگاه این بیداری اسلامی دیگر خاموش نخواهدشد گفت: با توجه به اینکه مردم دنیا بیدارشده‌اند استکبار جهانی در اوج افول خود به سر می‌برد.

امام جمعه قمصر اهانت به پیامبراکرم (ص) را موجب خلق شدن موجب دوم بیداری اسلامی در دنیا دانست و گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع سران اجلاس نسبت به نصیحتی که به استکبار جهانی در عدم حمایت از رژیم صهیونیتی نمود تاثیر زیادی گذاشت.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این اجلاس به امریکا توصیه نمود که هرچقدر از اسرائیل حمایت کنند مردم نسبت به آن‌ها بدبین‌تر خواهند شد افزود: بی‌تردید سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس نم به سران استکبار باعث ایجاد شکاف بین امریکا و اسرائیل شده است.

ارمی به نقش شهداء در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: خدامحوری، تبعیت از رهبری، اخلاس در عمل وعبور از دنیای مادیات، تمام وجود هستی خود را درطبق اخلاص گذاشتن و آمدن درمیدان جهاد دفاع مقدس را مقدس‌تر می‌کند.

امام جمعه قمصر با بیان اینکه حضور در جبهه‌های دفاع مقدس امتیازات ظاهری وجود نداشت و زمان جبهه و جنگ معنادار بود گفت: فرماندهان نظامی در هشت سال دفاع مقدس بی‌ریا بودند به طوری که کفش سربازان خود را واکس می‌زدند و یا لباس آن‌ها را می‌شستند.

وی تصریح نمود: علیرغم اینکه رژیم صدام پنجمین قدرت نظامی دنیا بود و بیش از ۲ هزار دلار در این جنگ هزینه نمود رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به خاطر ایمان به خدا و شهادت توانستند با حداقل تجهیزات بر دشمن غلبه کنند.

ارمی با تاکید براینکه در عرصه کار و تولید و در مقطع زمانی کنونی نیز مدیریت خدایی باید باشد گفت: زمان باید بگذرد تا جایگاه شهدا را بشناسیم تا ببینیم خداوند چه جایگاه رفیعی به شهداء داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز