خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

نتایج ساخت مدرسه تا چند نسل ادامه پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۶۵

مدرسه شماره 6 صارمیه در ناحیه 4 اصفهان كه از طریق درآمدهای موقوفه مرحوم صارم الدوله با زیربنای 3167 مترمربع ساخته شده است با حضور استاندار اصفهان به بهره برداری رسید.

 ایلنا:  مدرسه شماره 6 صارمیه در ناحیه 4 اصفهان كه از طریق درآمدهای موقوفه مرحوم صارم الدوله با زیربنای 3167 مترمربع ساخته شده است با حضور ذاكر اصفهانی استاندار اصفهان به بهره برداری رسید.

 به گزارش ایلنا از اصقهان، علیرضا ذاكر اصفهانی در این مراسم گفت: خوشبختانه امروز شاهد افتتاح پروژه ارزشمندی هستم، ساخت مدرسه كار بزرگ و ارزشمندی است كه نتایج آن تا چند نسل ادامه پیدا می كند.

استاندار اصفهان با اشاره به موقوفه صارمیه ادامه داد: تا قبل از انقلاب تنها یك مدرسه از طریق این موقوفه ساخته شده است و بعد از انقلاب تا قبل از دولت دهم 3 مدرسه دیگر از محل این موقوفه ساخته شد كه در مجموع 4 مدرسه گردید. اما خوشبختانه در طول چهارسال دولت دهم 4 مدرسه جدید از محل این موقوفه ساخته شده است كه برابر با تمام مدارس ساخته شده قبل از دولت دهم است. ضمن اینكه از نظر مساحت و زیربنا 4 مدرسه ساخته شده اخیر 40 درصد نسبت به مدارس قبلی افزایش داشته است و از نظر تجهیزات نوین و استفاده از فناوری های روز و تابلوهای هوشمند نسبت به مدارس قبلی كاملا متمایز است.

وی با تاكید بر اینكه فرهنگ وقف می تواند بركات زیادی در جامعه داشته باشد، عنوان نمود: بایستی همگی در جهت گسترش این فرهنگ غنی و با ارزش ایرانی اسلامی تلاش كنیم، چنانچه موقوفات به خوبی مدیریت شود نه تنها در ساخت مدارس و تجهیز آنها می تواند بسیار مؤثر باشد بلكه در رفع سایر نیازمندیهای جامعه نیز می تواند نقش آفرین باشد.

استاندار اصفهان ضمن انتقاد از كسانی که بدون آگاهی و اطلاعات كافی فعالیت های صورت گرفته در عرصه های مختلف حتی در موضوع موقوفات را زیر سؤال می برند افزود: از كارهایی كه انجام می‌شود باید دفاع كنیم و مردم را از حجم بالای فعالیت های انجام شده آگاه نماییم زیرا موجب افزایش روحیه امید و نشاط در جامعه خواهد شد.

شایان ذكر است واحد شماره 6 مدرسه صارمیه كه در ناحیه 4 اصفهان ساخته شده دارای 12 كلاس درس، 5 باب اتاق اداری، 2 باب آزمایشگاه، یك باب كتابخانه، یك باب سالن سمعی و بصری، یك باب نمازخانه و یك باب سالن اجتماعات با مساحت 253 متر مربع می باشد. متراژ زمین این مدرسه 2379 مترمربع و زیربنای كل آن 3167 مترمربع بوده و تمامی كلاسها مجهز به سیستمهای جدید، تابلوهای هوشمند و سایر تجهیزات مربوطه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز