خبرگزاری کار ایران

در فولاد مبارکه اصفهان؛

ظرفیت تولید ماهانه فولاد خام از مرز نیم میلیون تن گذشت

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۲۶

با توجه به ظرفیت‌سازی 5.2 میلیون تن در سال که اجرای آن نیز تاکنون 100 درصد به پایان نرسیده، بزرگی این اضافه تولید، برابر یک واحد فولادسازی به بهره برداری رسیده با ظرفیت یک میلیون تن در سال است.

ایلنا: پس از رکورد شکنی ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم در فروردین ماه، فولاد مبارکه در اردیبهشت ماه نیز با عبور از مرز نیم میلیون تن در ماه، دومین رکورد ماهانه تولید تختال را در کارنامه خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه با اعلام این خبر گفت: این همکاران در اردیبهشت ماه 1392 با تولید 500هزارو 265 تن تختال موفق شدند رکورد قبلی ماهانه تختال که متعلق به فروردین همین سال و به میزان 488 هزارو 715 تن تختال بوده را 11هزار و 550 تن ارتقاء داده و با تمام سعی خویش و بکارگیری شیوه‌های منحصر به‌فرد و ابتکاری در جهت تثبیت شرایط تولید بهره‌ور، نتایج ارزشمندی را همزمان با ایام جشن بهره‌وری به بار آورند.

بهرام زمانی نکته مهم در نتایج اخیر را تولید فراتر از ظرفیت‌های اسمی پیش بینی شده در توسعه های به ثمر رسیده دانست و ادامه داد: با توجه به ظرفیت سازی 5.2 میلیون تن در سال که اجرای آن نیز تاکنون 100درصد به پایان نرسیده، بزرگی این اضافه تولید، برابر یک واحد فولادسازی به بهره برداری رسیده با ظرفیت یک میلیون تن در سال است.

وی با اشاره به جهش بیش از 11 هزار تنی تولید، نسبت به رکورد قبلی گفت: این امر و افزایش 79 هزار تنی تولید، نسبت به برنامه بودجه در دو ماهه اخیر، نوید دهنده شکوفایی اقتصادی هر چه بیشتر سازمان در سال مالی جاری خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز