خبرگزاری کار ایران

با بهره برداری از مجتمع مطبوعاتی اصفهان؛

پایتخت فرهنگی ایران دارای مركز مطبوعاتی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۶۵

با دستور شهردار اصفهان، قطعه زمینی برای احداث مجتمع مطبوعاتی در این منطقه در نظر گرفته شد و عملیات اجرایی آن توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار آغاز شد، تا این قشر از جامعه نیز در كنار هم در محیطی امن و مطلوب و در تعاملی سازنده به فعالیت‌های خود بپردازند.

ایلنا:اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی به شمار می رود اما تاكنون مركزی مناسب برای فعالیت‌های مطبوعاتی خود كه یكی از شاخص‌های ارزیابی فرهنگی است، نداشت.

به گزارش ایلنا، شهردار منطقه ده اصفهان با اعلام این مطلب گفت: مجتمع مطبوعاتی اصفهان بزودی به بهره برداری رسیده و در اختیار اصحاب جراید قرار می گیرد.

بهمن احمدی با اشاره به احداث مجتمع مطبوعاتی اصفهان در زمینی به مساحت یك هزار و ۴۹۰ متر مربع و با ۷ هزار و ۵۶۹ متر مربع زیربنا و در ۷ طبقه، تصریح کرد: با دستور شهردار اصفهان قطعه زمینی برای احداث مجتمع مطبوعاتی در این منطقه در نظر گرفته شد و عملیات اجرایی آن توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار آغاز گردید، تا این قشر از جامعه نیز در كنار هم در محیطی امن و مطلوب و در تعاملی سازنده به فعالیت‌های خود بپردازند.

وی درباره مشخصات بنای ساختمان افزود: طبقه‌ دوم زیرزمین ویژه‌ی پاركینگ، طبقه‌ اول زیرزمین به جهت فضایی برای توزیع و ارسال مطبوعات به سراسر كشور، طبقه‌ همكف مخصوص كتابخانه، موزه، مدیریت و دیگر فضاهای مورد نیاز تعبیه شده است و بقیه‌ طبقات دفتر كار هستند.

شهردار منطقه ده بهره برداری از این مركز فرهنگی مهم را موجب رفع دغدغه اصحاب جراید و مطبوعات دانست و گفت: با افتتاح این مرکز حركتی ارزشمند برای ارتقاء سطح فرهنگ شهروندی در حوزه‌ رسانه‌های مكتوب از طریق ایجاد امكان بهره‌برداری از چنین مجموعه‌ بزرگی صورت می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز