خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

کسی نمی تواند کار غیرقانونی را به ما بخشنامه کند

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۶۹

تبیین شاخص های فرد اصلح، نه تنها منع نشده است بلکه بسیار هم پسندیده است و هیچ گونه منافاتی با عدم جانب داری ندارد.

ایلنا: معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور اعضا برگزار شد، اظهار داشت: در چارچوب قانون حرکت می‌کنیم و کسی نمی‌تواند کار غیر قانونی را به ما بخشنامه کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی افزود: تعامل با هیئت‌های نظارت شورای نگهبان انتخابات ریاست جمهوری و هیئت‌های نظارت شورا های شهر و روستا بر اساس قانون در دستور کار ستاد انتخابات استان قرار دارد.

وی با عرض تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب کبری (س)، ایشان را بنیان گذار پیام رسانی و اعتراض به سبک و شیوه هنری دانست.

معاون سیاسی استاندار اصفهان اذعان داشت: در بحث تأیید صلاحیت کاندیداها، خوشبختانه با پیش بینی‌ها و پیشگیری‌هایی که در سطح کشور صورت پذیرفت، مسئله خاصی بوجود نیامد.

وی با بیا اینکه شورای نگهبان تسلیم هیچ فشاری از هیچ ناحیه ای نشد، تصریح کرد: شورای نگهبان یک کار تاریخی و بزرگ صورت داد و بسیاری از فتنه‌ها را در نطفه خفه کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان با اعلام خط قرمزها جهت اعضاء ستاد، تأکید کرد: بیان خط قرمزها به معنای وجود چنین مسائلی نیست بلکه این مسائل باید تذکر داده شود و این وظیفه ما است.

وی یکی از این خط قرمزها را ممنوعیت شرکت دست‌اندرکاران انتخابات در جلساتی که منسوب به ستادها باشد، عنوان کرد.

اسماعیلی یادآور شد: وظیفه ما تبیین گفتمانی است و در کمیته تبلیغات و دفاتر امور شهری و روستایی تبیین گفتمانی مطابق با منویات مقام معظم رهبری صورت می‌پذیرد.

وی تأکید کرد: در بحث معیارها و در بخش امیدبخشی فعالیت‌های بیشتری انجام شود و به عنوان مثال مقایسه‌هایی همچون مقایسه پیشرفت ایران و سایر کشورها صورت پذیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه تبیین شاخص‌های فرد اصلح، نه تنها منع نشده است بلکه بسیار هم پسندیده است، تصریح کرد: این مسئله هیچ گونه منافاتی با عدم جانب داری ندارد.

وی تأکید کرد: تبلیغات باید قوی و مدیریت شده انجام شود.

وی خواستار پیگیری و برطرف شدن فوری کسری تجهیزات بعضی از فرمانداری‌ها، از جمله مودم شد.

اسماعیلی اظهار داشت: در بحث حفاظت از صندوق‌ها هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و در این خصوص مباحث در کمیته امنیت مطرح و تصمیم گیری شده است.

در ادامه مسئول کمیته تبلیغات و فرمانداران شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل گزارشی از روند فعالیت‌ها در حوزه تبلیغات به اعضا ستاد انتخابات ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز