خبرگزاری کار ایران

معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمراستان خبر داد:

کمک هفت میلیارد ریالی حامیان به بیماران بی بضاعت اصفهان

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۵۲

در طرح حامی بالغ بر هفت میلیارد ریال براساس پرونده های مددکاری به بیماران سراسر استان کمک شد.

ایلنا: در طرح ملی حامی که هدف از آن کمک به بیماران در بخش دارو ودرمان بود، هلال احمر استان اصفهان با بیشترین کمک های جمع آوری شده و حمایت از بیماران بی بضاعت در سطح کشور توانست به این رتبه دست یابد.

به گزارش ایلنا مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اعلام این خبرگفت: در جشن ملی تجلیل از مددکاران هلال احمر سراسر کشور که در مشهد مقدس برگزار شد جمعیت هلال احمر استان اصفهان رتبه نخست طرح ملی حامی را به خود اختصاص داد.

شهریار انصاری ادامه داد: همت والای همه پرسنل، داوطلبان وخیرین در سراسر استان در قالب طرح التیام که به پیشنهاد استان اصفهان به اجرا در آمده است در سطح کشور نیز نهایی و قابلیت اجرا تحت عنوان پنجره های امید را پیدا کرد.

وی با اشاره به شعار سازمان داوطلبان در اجرای این طرح گفت: در این طرح شعار سازمان داوطلبان که " داوطلبان حلقه اتصال نیاز نیازمندان و توان توانمندان " می باشد به خوبی تحقق و به اجرا درآمد.

به گفته انصاری در طرح حامی بالغ بر هفت میلیارد ریال براساس پرونده های مددکاری به بیماران سراسر استان کمک شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز