خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان خبر داد:

83،043 نفر رأی اولی در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۰۰

آمار جمعیت واجد شرایط اخذ رأی در استان اصفهان 3.198.743 نفر است که تعداد 83.043 نفر آن را رأی اولی ها تشکیل می دهند.

ایلنا:  محمد مهدی اسماعیلی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه ستاد انتخابات استان بر تلاش برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات تأکید کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان ضمن گرامیداشت ایام ارتحال امام خمینی(ره) و پنجاهمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد اعلام داشت: در 24 خرداد 1392 تعداد 83.043 رأی اولی امکان مشارکت در انتخابات را خواهند داشت که از این تعداد 40.816 نفر دختر و 42.227 نفر پسر می باشند.

به گزارش ایلنا از اصفهان،  اسماعیلی اولویت اصلی استان را تلاش برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات دانست و اظهار داشت: روند پیشرفت موضوع انتخابات نشان می دهد که احتمال دو مرحله ای شدن انتخابات وجود دارد.

وی افزود: با این وجود باید برآوردهای لازم انجام شود و بدون نگرانی تمهیدات و تجهیزات لازم برای 3 انتخابات شامل چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دو مرحله‌ی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فراهم گردد.

معاون استاندار اصفهان تأکید کرد: مرخصی ها و مأموریت های غیر ضروری اعضای ستاد انتخابات و افراد اصلی دست اندرکار لغو شود.

وی خواستار نظارت قویتر فرمانداری شهر اصفهان در بحث تبلیغات شد و افزود: از طراحی های جذاب و خوب در این خصوص استفاده شود.

اسماعیلی در خصوص حوزه مباحث امنیتی تصریح کرد: ضرورت دارد تدابیر لازم اتخاذ شده و با همان قوت قبلی ادامه یابد.

وی در پایان از تلاش های صورت گرفته در خصوص گردهمایی روابط عمومی ها و دستگاه های اجرایی و اقداماتی که متعاقب آن انجام شد قدردانی نمود و آن را در پیشبرد امور تأثیر گذار دانست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز