خبرگزاری کار ایران

راهپیمایی مردم اصفهان در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام

از ملت‌های مسلمان و آزاده جهان می‌خواهیم همانگونه که دشمنان دین و هر روز با اهانت‌های مکرر، قلوب مسلمانان را جریحه‌دار می‌کنند؛ با ادامه اعتراضات و راهپیمایی‌های خود به استکبار و صهیونیسم بفهمانند ما تا نابودی آنان این راه را ادامه خواهیم داد.

اصفهان – ایلنا: راهپیمایی شکوه نبوی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) از ساعت ۹ صبح امروز با تجمع مردم مومن و ولایت‌مدار اصفهان در میدان امام حسین (ع) آغاز شد و پس از حرکت به سمت میدان انقلاب پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، متن قطع نامه‌ای که در پایان این راهپیمایی صادر شد به شرح زیر است:

«یک‌بار دیگر شیاطین کوردل با خیال واهی ضربه زدن به دین مبین اسلام و آیین پاک و شریعت ناب و زلال محمد (ص) آخرین و کامل‌ترین دین خداوند به ساحت مقدس و ملکوتی نبی مکرم اسلام هتک حرمت نمودند. دستان نفرین شدهٔ آمریکای پلید و صهیونیسم شنیع هر روز از آستینی برون می‌آید و نمادهای انسان کامل و اسوه‌های حسنهٔ الهی را آماج تیرهای زهرآگین خود می‌کند.

آنان از سنخ‌‌ همان جاهلان بدطینت و زشت مرام عصر بعثت و روزگار هجرت‌اند که برای جلوگیری از طلوع اسلام ناب محمدی (ص) از هیچ ترفند و مکر و حیله‌ای فروگذار نکردند غافل از آنکه ارادهٔ الهی بر این تعلق گرفته بود که اسلام را تفوق بخشد و کلمه ا... را نه تنها بر جزیره العرب، که بر همهٔ آفاق عالم چیره سازد. ما این قبیل اقدامات زنجیره‌ای که طراحی سازمان سیای جنایتکار و شبکه جاسوسی موساد پلید است و انهدام ارزش‌های انسانی و ملکوتی و اختلاف پیروان ادیان توحیدی را دستور کار قرار داده، محکوم و با حضور گسترده در راهپیمایی این توطئهٔ شوم اعلام می‌داریم:

۱- از ملت‌های مسلمان و آزاده جهان می‌خواهیم همانگونه که دشمنان دین و وحدانیت هر روز با اهانت‌های مکرر، قلوب مسلمانان را جریحه‌دار می‌کنند؛ با ادامه اعتراضات و راهپیمایی‌های خود به استکبار و صهیونیسم بفهمانند ما تا نابودی آنان این راه را ادامه خواهیم داد. ۲- اکنون که ایران به عنوان الگوی بیداری اسلامی در جهان مطرح شده است و دشمنان بشریت با هدف خاموش کردن این نور الهی و مقابله با اصل اسلام و پیامبر عظیم شأن حضرت ختمی مرتبت وارد این میدان شده‌اند، بدانند همانگونه که امام راحل فرمودند: «اگر دشمنان در مقابل دینمان بایستند ما در مقابل دنیایشان می‌ایستیم.»؛ اعلام می‌نماییم تا آخرین قطرهٔ خونمان از ارزش‌های مکتب الهی و پیامبر اسلام دفاع خواهیم کرد.

۳- ما، دولت آمریکا و صهیونیسم جهانی را متهم ردیف اول این جنایت دانسته و اعلام می‌کنیم اگر مسببان این جنایت شنیع را به مجازات نرسانند، خود باید منتظر عذاب الهی و شعله‌های خشم مسلمانان جهان باشند.

۴- ما مردم اصفهان، انتظار داریم با توجه به اینکه ریاست سران عدم تعهد و مجمع تقریب مذاهب و مجمع بیداری اسلامی با ایران اسلامی می‌باشد، مقامات مسوول جمهوری اسلامی با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در بسیج کشورهای عضو و برگزاری نشست‌های ویژه با مشارکت ادیان الهی اقدامات جدی در مقابله با این‌گونه جسارت‌ها به ارزش‌های الهی به عمل آوردند.

۵- ما مردم اصفهان از اندیشمندان، هنرمندان و فرهیختگان جهان اسلام درخواست می‌کنیم برای معرفی چهرهٔ نورانی نبی مکرم اسلام (ص) تمام توان خود را به کار گیرند و هنرمندانه ویژگی‌های شخصیت بی‌نظیر پیامبر ختمی مرتبت را به جهان عرضه نمایند.

۶- ما مردم ولایت‌مدار اصفهان رمز عزت و موفقیت خود را در اطاعت و پیروی از ولی امر مسلمین حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای دانسته و در مقابله با دشمنان خدا و پیشبرد اهداف اسلام و قرآن و آرمان‌های امام راحل با رهبر خویش تجدید بیعت می‌نماییم.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز