خبرگزاری کار ایران

با بازسازی ماشین بریکت‌سازی صروت گرفت:

صرفه‌جویی ۳ میلیارد ریالی فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۲۹

بازسازی سگمنت‌ها و درام‌های مستعمل ماشین بریکت سازی موجب اضافه شدن حدود یک سال به عمر این تجهیزات شد/ این طرح در مدت بیش از یك سال با حدود ۲۰۰ میلیون ریال هزینه اجرای شده است.

ایلنا: رئیس واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: با بازسازی سگمنت‌ها و درام‌های مستعمل ماشین بریکت‌سازی شركت فولادمباركه اصفهان، سالانه ۳ میلیارد ریال صرفه‌جویی برای این شركت به دست آمد.

به گزارش ایلنا، رشیدی بازسازی سگمنت‌ها و درام‌های مستعمل ماشین بریکت سازی را موجب اضافه شدن حدود یک سال به عمر این تجهیزات دانست و افزود: این طرح در مدت بیش از یك سال با حدود ۲۰۰ میلیون ریال هزینه اجرای شده است.

همچنین فورمن تعمیرات احیا مستقیم فولاد مبارکه در این باره گفت: سگمنت‌ها و درام ماشین بریکت از جمله قطعات مصرفی استراتژیک در قسمت بریکت‌سازی بوده که این قطعات پس از نصب روی ماشین بریکت‌سازی، عمل پرس کردن ریز دانه آهن اسفنجی و تبدیل آن به بریکت را برعهده دارند.

قادری با بیان اینکه به طور معمول عمر مفید آنها حدود یکسال است، تصریح کرد: بازسازی و اصلاح کلمپ رینگ‌ها برای ثابت نگه داشتن بیشتر سگمنت روی درام، ترمیم جای خارها روی سطح درام، بازسازی سطح درام‌ها، بازسازی نشیمن‌گاه سگمنت‌ها، اصلاح پیچ‌های کلمپ رینگ‌ها و مونتاژ و نصب آنها در محل‌های خود از جمله مراحل اجرای این طرح است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز