خبرگزاری کار ایران

در بیانیه خانه صنعت و معدن اصفهان مطرح شد:

منتخبان برای بهبود محیط کسب و کار، حمایت از کار و تولید تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۴۵

امیدواریم در پرتو توانایی منتخبان مردم، از یک سو شاهد زنده ماندن همیشگی زاینده رود و از سوی دیگر نظاره‌گر پیشرفت روزافزون صنعت و معدن و کار و تولید شهرمان باشیم.

ایلنا: ملت مؤمن و غیور ایران از منتخبان خود در حوزه ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر انتظار دارد در سالی که با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین گردیده است تلاش مجدانه خود را به بهبود محیط کسب و کار، حمایت از کار و تولید و ارتقای هم جانبه جایگاه کشور معطوف کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، خانه صنعت و معدن اصفهان و کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان در بیانیه‌ای، پیروز حقیقی انتخابات را ملت بزرگ ایران دانست که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ ناپذیر و چهرهٔ پرنشاط و مصمم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.

در این متن تاکید شده: حماسه ماندگار مردم شریف ایران اسلامی و حضور پر شمار در پای صندوق‌های رأی برگ دیگری از تاریخ پرافتخار این سرزمین را رقم زد که پیروزی مطلق ایران و ایرانی بود.

اکنون که رئیس جمهور منتخب در راه سخت خدمتگزاری این ملت شریف پا گذاشت و با توکل به خدای منان سکانداری کشتی عظیم و پرتوان، اما غوطه ور در دریای پر طلاطم، را برعهده گرفت، باید همگان دست در دست هم دهند و با همکاری و رفاقت نگذارند بدخواهان این مرز و بوم رفاه و آسایش مردم را ابزار دستیابی به خواسته‌های پلید خود سازند.

همچنین توان ستودنی، کارآیی و شجاعت معیارهایی بود که منجر به انتخاب افرادی شایسته برای شورای اسلامی شهر اصفهان شد؛ امیدواریم در پرتو توانایی آن‌ها از یک سو شاهد زنده ماندن همیشگی زاینده رود و از سوی دیگر نظاره گر پیشرفت روزافزون صنعت و معدن و کار و تولید شهرمان باشیم.

خانه صنعت، معدن و تجارت و کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان اصفهان به نمایندگی از جامعه بزرگ کار و تولید شکل‌گیری این حماسه باشکوه را به محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، رییس جمهور منتخب دکتر حسن روحانی، اعضای منتخب شورای اسلامی شهر اصفهان و مردم عزیز کشورمان تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز