خبرگزاری کار ایران

كم تحركی، سلامت جسم و روح بانوان را تهدید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۵۲

با توجه به تغییر شرایط زندگی و کاهش تحرک افراد جامعه به ویژه بانوان لازم است بسترهای لازم برای فعالیت و ورزش بانوان در سطح شهر توسعه یابد.

ایلنا: در زندگی ماشینی امروز کم تحرکی زنان شهرنشین بیش از هر زمان دیگری سلامت جسم و روح بانوان را تهدید می‌نماید، از این رو لازم است فضاهای تفریحی و ورزشی مخصوص بانوان در سطح شهر افزایش یابد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به تغییر شرایط زندگی و کاهش تحرک افراد جامعه به ویژه بانوان لازم است بسترهای لازم برای فعالیت و ورزش بانوان در سطح شهر توسعه یابد.

سردار کریم نصر اصفهانی با اشاره به اینکه حضور بانوان در میادین ورزشی علاوه بر پرکردن اوقات فراغت این قشر در تامین بهداشت جسم و روان خانواده نیز موثر خواهد بود، افزود: مدیریت شهری در این زمینه اقدام به احداث مجموعه‌های تفریحی و ورزشی بانوان کرده اما لازم است این مجموعه‌ها در تمامی مناطق ۱۴ گانه ایجاد شود.

وی از دستگاه‌های دولتی از جمله تربیت بدنی نیز خواست نسبت به توسعه فضاهای ورزشی اقدام کنند و تصریح کرد: مدیریت شهری نیز در حد توان خود فضاهای ورزشی مخصوص بانوان را در سطح شهر ایجاد خواهد نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز