خبرگزاری کار ایران

فرزند استاد کسایی:

در روز ولادت استاد كسایی یادش را گرامی بداریم

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۸۴

نخستین سالگرد درگذشت استاد کسایی در حالی برگزار شد که تدارك ویژه ای برای این مراسم دیده نشده بود و همچون بسیاری از برنامه های این چنینی چند سخنرانی به همراه اجرای آواز بر سر مزار برگزار شد.

ایلنا: فرزند استاد کسایی اعلام کرد: از این پس به جای برگزاری مراسم سالروز درگذشت استاد كسایی، قصد داریم مراسمی را در سالروز تولد ایشان در روز ۳ مهر هر سال برگزار كنیم تا در روز ولادت استاد كسایی یادش را گرامی بداریم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در نخستین سالگرد درگذشت استاد مسلم نی و موسیقی دان برجسته کشورمان، شمار بسیاری از دوستداران این هنرمند فقید در آرامگاه تخت فولاد اصفهان گرد هم آمدند تا یاد و خاطره او را گرامی بدارند.

جواد كسایی فرزند وی درباره این مراسم گفت: اولین سالگرد درگذشت استاد كسایی بر سر مزار ایشان در تخت فولاد اصفهان و در تكیه سیدالعراقین برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تدارك ویژه ای برای این مراسم دیده نشده بود و همچون بسیاری از برنامه های این چنینی چند سخنرانی به همراه اجرای آواز بر سر مزار برگزار شد، تصریح کرد: بنده در این مراسم اعلام کردم كه از این پس به جای برگزاری مراسم سالروز درگذشت استاد كسایی، قصد داریم مراسمی را در سالروز تولد ایشان در روز ۳ مهر هر سال برگزار كنیم تا در روز ولادت استاد كسایی یادش را گرامی بداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز