خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار اصفهان:

222 پروژه بخش کشاورزی به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۰۹

مجموع 222پروژه با اعتباری بالغ بر 577 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و موجبات ایجاد فرصت شغلی برای یکهزار و 467 نفر و تثبیت اشتغال یکهزار و 80 نفر را فراهم نموده است.

ایلنا:  ذاکر اصفهانی در آیین افتتاح 222 پروژه بخش کشاورزی و مراسم تجلیل از کشاورزان برتر گفت: ارائه برنامه ها و راهبردهای لازم برای توسعه بخش کشاورزی با همکاری بخش خصوصی ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان،  با حضور  علیرضا ذاکر اصفهانی در آیین افتتاح 222 پروژه بخش کشاورزی که بمناسبت هفته گرامیداشت جهاد کشاورزی برگزار شد؛ از 70 تولیدکننده برتر کشاورزی در استان اصفهان تجلیل شد.

استاندار اصفهان در این آیین افزود: مجموع 222پروژه با اعتباری بالغ بر 577 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و موجبات ایجاد فرصت شغلی برای یکهزار و 467 نفر و تثبیت اشتغال یکهزار و 80 نفر را فراهم نموده است.

وی ادامه داد: اعتبار این پروژه ها با بیش از 204 هزار میلیون ریال وام بانکی، 95هزار میلیون ریال اعتبارات ملی، 58 هزار میلیون ریال اعتبارات استانی و 219 هزار میلیون ریال آورده شخصی محقق شده است.

ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه علیرغم وجود مشکلات خشکسالی، پرونده های خوبی با روند صعودی و کیفیت بسیار بالا در جریان است؛ اعلام داشت: استان اصفهان در زمینه تولیدات ارگانیک پیشتاز است.

وی با بیان اینکه در بخش شیلات، امور دام و دیگر بخش ها نیز در اصفهان کارهای بزرگی به لحاظ کمی و کیفی صورت گرفته است؛ اذعان داشت: سعی مدیریت استان همواره در راستای استفاده از تخصص کارشناسان در پیشبرد امور است.

استاندار اصفهان به برگزاری چندین همایش در بخش کشاورزی توسط استانداری اصفهان اشاره داشت و افزود: حضور هر چه بیشتر کارشناسان و متخصصین این بخش در امور اجرا و استفاده از نظرات این قشر حائز اهمیت است.

وی تلاش مدیریت استان را در راستای بالا بردن بهره وری دانست و تصریح کرد: به خدمت گرفتن علم برای افزایش سطح کمی و کیفی فعالیت ها بسیار قابل ارزش است.

وی در پایان رضایت نسبی حاکم در فضای استان در بخش های مختلف را مرهون تلاش خدمتگزاران نظام دانست و ارائه برنامه ها و راهبردهای لازم برای بخش کشاورزی با همکاری بخش خصوصی را ضروری عنوان کرد.

شایان ذکر است از 222پروژه افتتاح شده؛ 80 پروژه مربوط به بخش آب و خاک، 59 دام و آبزیان، 41باغبانی، 24 منابع طبیعی و آبخیزداری، 14عشایر، سه صنایع کشاورزی و یک پروژه تحقیقاتی کشاورزی است.

همچنین پراکندگی این پروژه ها در شهرستان ها به تفکیک در شهرضا با 36 پروژه، تیران و کرون با24، نطنز با 19، سمیرم 15، کاشان12، اصفهان11، نائین10، فریدونشهر 10، چادگان و اردستان 9، لنجان و نجف آباد و فریدن هشت، گلپایگان هفت، خمینی شهر و خوانسار شش، دهاقان و شاهین شهر پنج، مبارکه و فلاورجان دو و برخوار و خوروبیابانک با یک پروژه است

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز