خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی؛

استاندار اصفهان درگذشت جلیل شهناز را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۸۵

صدای تار جلیل شهناز هنوز در گوش بسیاری از زنان و مردان ما طنین انداز است، این چهره ماندگار موسیقی در باغستان صدا «گلهای جاویدان» را از خود به یادگار گذاشت و آثار نامیرای این اسطوره موسیقی هر کدام دنیایی از شور و احساس و خاطرات زیبا را برایمان رقم زد.

ایلنا: استاندار اصفهان در پیامی، درگذشت استاد تار ایران، جلیل شهناز را به جامعه هنری اصفهان تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا ذاکر در این پیام نوشت: انا لله و انا الیه راجعون

خشک سیم و خشک چوب و خشک پوست از کجا می آید این آوای دوست دیروز شهنواز موسیقی ایران مضراب ساز به زمین افکند و تار یحیی بر صندوقخانه زمان سپرد تا با رود رودکی و چنگ نکیسا هم خانه شود و شاگردان برگیرند.

دیگر همنوای نامی کسایی نیست که قدسیان را با شور شهنازش بر خواندن شعر حافظ ترغیب کند. به حق صدای تار جلیل شهناز هنوز در گوش بسیاری از زنان و مردان ما طنین انداز است، این چهره ماندگار موسیقی در باغستان صدا «گل‌های جاویدان» را از خود به یادگار گذاشت و آثار نامیرای این اسطوره موسیقی هر کدام دنیایی از شور و احساس و خاطرات زیبا را برایمان رقم زد.

استاد جلیل شهناز چهره در نقاب خاک کشید تا خاکیان بر افلاکیان فریاد کنند: کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد اینجانب به نمایندگی از مردم هنر دوست و هنر شناس و هنرمند اصفهان این ضایعه بزرگ را به جامعه هنر، فرهنگ و ادب و خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز