خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

برای حضور گردشگران در اصفهان باید کارهای بیشتری انجام شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۰۰

جاری بودن رودخانه زاینده رود برای اصفهان هم نیاز تاریخی و هم یک ضرورت است. بنابراین شهرداری اصفهان باید با ساماندهی رودخانه و با مدد از تکنولوژی های جدید، آب پایدار را در زاینده رود و در محدوده شهر اصفهان جاری کند.

ایلنا: استاندار اصفهان با اشاره به افزایش تعداد گردشگران این استان در سال‌های اخیر، گفت: برای حضور گردشگران نیازمند انجام کارهای بیشتری در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری هستیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی در کارگروه گردشگری استانداری، خواستار استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های اصفهان در صنعت گردشگری شد و افزود: در دوره چهارم سفرهای استانی 8 مصوبه در در کارگروه گردشگری استان به تصویب رسید که اجرای این مصوبات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها به خصوص شهرداری‌هاست.

وی اصفهان را موزه‌ای از تاریخ و تمدن ایران اسلامی توصیف کرد و گفت: معرفی هویت و هنر این شهر و سایر شهرهای استان اصفهان در زمینه‌های گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

استاندار اصفهان با اشاره به تلاش مسوولان در چند سال اخیر برای فراهم کردن بسترهای لازم برای گردشگری در استان، افزود: کارهای بسیار خوبی در راستای آماده‌سازی بسترهای لازم در این زمینه صورت گرفته که موجب افزایش تعداد گردشگران شده است. با این حال برای حضور گردشگران نیازمند انجام کارهای بیشتری در بخش‌های نرم افزاری و سخت‌افزاری هستیم.

وی از فراهم شدن مقدمات لازم برای احداث موزه فرش اصفهان خبر داد و تصریح کرد: در روزهای آینده چند شربت‌خانه نیز در سطح استان و به خصوص در شهر کاشان افتتاح می‌شود.

علاوه بر این ذاکر اصفهانی جاری بودن رودخانه زاینده رود را برای اصفهان هم نیاز تاریخی و هم یک ضرورت دانست و از شهرداری اصفهان خواست با ساماندهی رودخانه و با مدد از تکنولوژی‌های جدید، آب پایدار را در زاینده رود و در محدوده شهر اصفهان جاری سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز