خبرگزاری کار ایران

5 دختر اصفهانی عضو تیم ملی بسکتبال زیر 14 سال شدند

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۳۴

بر اساس فراخوان بخش بانوان فدراسیون به هیات‌های بسکتبال استان‌ها، بازیکنان زیر 14 سال که در رنج قدی 175 سانتی متر به بالا قرار داشتند به فدراسیون معرفی شدند.

ایلنا: 5 دختر نوجوان اصفهانی در اردوی تیم ملی بسکتبال زیر 14 سال حضور خواهند داشت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، اردوی بلند قامتان بسکتبال از روز پانزدهم تیرماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

بر اساس فراخوان بخش بانوان فدراسیون به هیات‌های بسکتبال استان‌ها بازیکنان زیر 14 سال که در رنج قدی 175 سانتی‌متر به بالا قرار داشتند به فدراسیون معرفی شدند از بین نفرات معرفی شده 33 بانوی بلند قامت ازسراسر کشور به اردوی بلند قامتان دعوت شدند.

اسامی دعوت شدگان اردوی بلند قامتان به شرح زیر است: مائده قانع، نیکتا کمالی،نگین رسولی، فاطمه بیداری،پریشاد بیگدلی، سارا قویدل(تهران)،نفیسه زارعی،فریبا ترکاشوند،رعنا معینی،نگار پرچمی و روژان البرزی(همدان)،فاطمه یداللهی،ارغوان بابکان،حوریا حمزه، ثمین قاسمیان،فائزه خلیلی و سمیرا یخکش(مازندران) فاطمه سلیمی،شادی بخشیان،فاطمه اسفندی و فیروزه زارعی(فارس)پگاه مسلمی(مرکزی)شمس خوشحال مهیار طاهری،صبا رستاقی،پریناز سادات حسینی و مریم سادات حسینی(گلستان) نیلوفر دهقان،فاطمه درخشان،زهرا احمدی، مرجان زنجانی و نگین محققیان(اصفهان) و بوته ترکاشوند(همدان).

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز