خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار اصفهان:

چند پروژه عمرانی شهر بهارستان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۵۵

با حضور علیرضا ذاكر اصفهانی استاندار اصفهان، در شهر جدید بهارستان چندین پروژه مرانی افتتاح و كلنگ زنی شد.

ایلنا: علیرضا ذاكر اصفهانی با اشاره به اینكه در دولت های نهم و دهم كارهای و اقدامات چشمگیری در كلان شهرها صورت گرفته است، افزود: این اقدامات در شهرهای كوچك و جدید نیز بسیار خوب و اثرگذار بوده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، استاندار اصفهان با بیان اینكه وظیفه ما خدمت رسانی به مردم است، تصریح كرد: خوشبختانه نتیجه اقدامات آنچه كه ما به عنوان مدیران و شهرداران مشاهده می‌كنیم، بهبود زندگی مردم است.

ذاكر اصفهانی در بازدید از روند اجرای پروژه مسیر متروی بهارستان- اصفهان، سرعت اجرای پروژه مترو را خوب ارزیابی كرد و تصریح كرد: موضوع بهبود ترافیك و عبور و مرور در شهر بهارستان پیگیری خواهد شد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینكه در سال‌های اخیر روند پیشرفت این پروژه رضایت بخش بوده است، یادآور شد: مترو شهر بهارستان به اصفهان به طول 5/14 كیلومتر است كه 10 كیلومتر آن به صورت زیرزمینی و مابقی به صورت هم سطح می‌باشد.

وی با بیان اینكه از ابتدای سال جاری اجرای این طرح به شركت عمران بهارستان واگذار شده است، تصریح كرد: با این واگذاری روند اجرای پروژه قوت گرفت و پروژه به طور رضایت بخشی در حال پیگیری است.

استاندار اصفهان در ادامه با تاكید بر اینكه مشكلات مربوط به مترو و تامین اعتبارات مالی پروژه‌هایی باید برطرف گردد، افزود: مشكلات مربوط به زمین‌های نیروی انتظامی و راه آهن كه در مسیر مترو قرار دارد باید مرتفع شود.

وی با بیان اینكه در روزهای آتی كمیته‌ای به منظور بررسی و رفع مشكلات مربوط به پروژه مترو بهارستان- اصفهان در استانداری و به ریاست استاندار تشكیل خواهد شد، اظهار داشت: در این كمیته در خصوص آزادسازی و اعتبارات لازم برای تسریع در روند اجرای این پروژه تصمیم گیری خواهد شد.

علیرضا ذاكر اصفهانی با بیان اینكه مراحل اجرایی و آزاد سازی ورودی بهارستان در حال انجام است از بهره برداری آن تا پایان سال جاری خبر داد.

ذاكر اصفهانی از فرماندار اصفهان خواست كه دستورات لازم را در جهت ساماندهی و بهسازی ورودی شهر بهارستان به خصوص در منطقه مَرغ ابلاغ نماید.

وی با بیان اینكه مشكل معارضین ورودی بهارستان حل شده است افزود: روند اجرای این پروژه نیز در حال اجراست و پیمانكار این پروژه قول اتمام آن را تا پایان سال جاری و اتصال آن به خیابان فرهنگ را داده است.

استاندار اصفهان در ادامه سفر خود از روند اجرای پروژه مسكن مهر شهر بهارستان بازدید كرد.

وی در بازدید از این پروژه ها با بیان اینكه مسكن مهر سهمیه بهارستان 12 هزار واحد بوده است، افزود: مسكن مهر این شهر به طور متوسط با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیكی همراه بوده است كه امیدواریم در سال جاری تعداد قابل توجهی از آن ها به بهره برداری برسد.

ذاكر اصفهانی با اشاره به پیگیری فعالیت ها و اقدامات دولت در روزهای پایانی دولت، گفت: خوشبختانه روند اجرای پروژه ها در سطح استان به خوبی در حال پیگیری است و احساس نمی شود كه در روزهای پایانی دولت به سر
می بریم.

گفتنی است در این سفر 7دستگاه اتوبوس با اعتبار بالغ بر 24میلیارد و پانصد میلیون ریال به ناوگان اتوبوسرانی این شهر اضافه شد و  در ادامه این سفر پارك مجتمع میلاد شهر بهارستان نیز با حضور استاندار اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین كلنگ پروژه انتقال پساب برای فضای سبز شهر بهارستان با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال به دست دكتر ذاكر اصفهانی بر زمین زده شد.

گفتنی است در ادامه این سفر پارك مجتمع میلاد شهر بهارستان نیز با حضور استاندار اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز