خبرگزاری کار ایران

رئیس تعمیرات ابزار دقیق شرکت پالایش نفت اصفهان خبر داد:

سیستم کنترل پروژه بنزین‌سازی در حال راه‌اندازی است

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۶۲

پالایشگاه اصفهان درباره ˈپوزیشنر کنترل ولوهایˈمجتمع بنزین‌سازی خود با مشکل روبرو شده بود و از سوی دیگر تاکنون در خاورمیانه هیچ شرکتی نتوانسته است این معضل را مرتفع کند.

ایلنا: سیستم کنترل پروژه بنزین سازی شرکت پالایش نفت اصفهان به صورت تمام الکترونیکی در حال راه اندازی است که این نوع فعالیت، با سیستم کنترل نیوماتیک پالایشگاه قدیم بسیار متفاوت بوده و به تبع تغییرات عمده را در این واحد صنعتی ایجاد می کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رئیس تعمیرات ابزار دقیق شرکت پالایش نفت اصفهان با اعلام این مطلب گفت: با تهیه قطعه الکترونیکی مورد نیاز این شرکت در داخل از خروج 160هزار دلار معادل دو میلیارد ریال از کشور جلوگیری شد.

احمد نوری با اشاره به این که پالایشگاه درباره ˈپوزیشنر کنترل ولوهایˈ مجتمع بنزین‌سازی خود با مشکل روبرو شده بود و از سوی دیگر تاکنون در خاورمیانه هیچ شرکتی نتوانسته است این معضل را مرتفع کند، تصریح کرد: با تشکیل تیم تخصصی داخلی توانستیم علاوه بر عیب یابی پوزیشنر کنترل ولوها با کمترین هزینه، از خروج 160هزار دلار معادل دو میلیارد ریال جلوگیری کنیم.

لیلا جعفری، مهندس ابزار دقیق پالایشگاه اصفهان نیز گفت: اگرچه بظاهر هزینه خرید این قطعات بالا نیست، اما مسئله مهم بهره گیری از تخصص متخصصان داخلی، وابستگی نداشتن به کشورهای اروپایی و تهیه آن در کمترین زمان ممکن برای کنترل سیستم است که این اتفاق در سال حماسه سیاسی و حماسه رخ افتاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز