خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

شوراها پتانسیلی قوی برای کمک به دولت یازدهم هستند

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۵۱

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان درجلسه علنی این شورا‌ لزوم توجه دولت آینده به قانون اساسی و دیدگاه‌ها و نظرات امام راحل نسبت به شوراهای اسلامی را مورد تاکید قرار داد.

ایلنا: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان درجلسه علنی این شورا‌ لزوم توجه دولت آینده به قانون اساسی و دیدگاه‌ها و نظرات امام راحل نسبت به شوراهای اسلامی را مورد تاکید قرار داد وگفت: این نهاد رکنی اساسی و مستقل در کشور برای عمران، سازندگی و پیشرفت و تعالی کشور و رفع مشکلات مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس حاج رسولی‌ها افزود: شوراهای اسلامی باتوانمندی و ظرفیت بالا و به عنوان پتانسیلی قوی، بهترین مجموعه برای کمک به دولت یازدهم در حل مشکلات و توسعه و پیشرفت کشور هستند.

وی خلق حماسه سیاسی توسط مردم ایران در بیست و چهارم خرداد ماه امسال را حرکتی بزرگ بیان کرد و گفت: قطعاً‌ با تعامل، هم افزایی و همکاری دولت، مجلس، قوه قضائیه، شورا‌ها و مردم و حل مشکلات و چالشهای پیش رو، حماسه اقتصادی نیز در کشور محقق خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتخاب یکصد و شصت هزار نفر، در انتخابات اخیر به عنوان اعضای اصلی و علی البدل شوراهای اسلامی اضافه کرد آن‌ها کلیدی برای رفع مشکلات هر استان، شهرستان، بخش، شهر و روستا می‌باشد و واگذاری تمام اختیارات و وظایف محلی به شوراهای اسلامی در دولت آینده ضروری است.

وی اظهارامیدواری کرد: با تحقق این مهم، شورای اسلامی کلان شهراصفهان در دوره چهارم بتواند با توسعه صنعت گردشگری ضمن رفع بخشی از مشکلات بیکاری، ‌ چالشهای موجود در بخش‌های مختلف به ویژه کمبود آب، خشکی رودخانه زاینده رود و تکمیل ورزشگاه نقش جهان را مرتفع نماید.

حاج رسولی‌ها مجلس شورای اسلامی و دولت را تصمیم گیران کلان کشور بیان کرد و مهم‌ترین مشکل فعلی کشور را مسائل اقتصادی، تورم و بیکاری دانست و لزوم توجه به کار و تولید در جهت رفع این مشکلات را مورد تاکید قرار داد و افزود: حل ریشه‌ای این معضلات و چالش‌ها و سربلندی کشوروملت درگروهماهنگی، تعامل وهمکاری مطلوب و سازنده دولت و مجلس شورای اسلامی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان درکارنامه سومین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان را مثبت و قابل تقدیر اعلام کرد و حرکت‌ها و اقدامات صورت گرفته در بخشهای عمرانی، فرهنگی و خدماتی در این کلان شهر را گویای این امر دانست و گفت: وحدت، تعامل، همکاری و هم­افزایی شورای شهر و مسوولان شهرداری باعث این روند و منحصر به فرد و نمونه شدن شهر و شورای شهر اصفهان در کشور شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه از حل مشکلات بیمه کارگران ساختمانی خبر داد و گفت: خوشبختانه این مشکل با پرداخت ۹۰۰میلیلارد تومان توسط شهرداری‌ها رفع شده و از این پس مردم برای اخذ پروانه ساختمانی هیچگونه وجهی بابت بیمه کارگران ساختمانی پرداخت نخواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز