خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان خبر داد:

اعطاء تسهیلات یکصد میلیون تومانی به متقاضیان نوسازی ناوگان باری

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۵۸

متقاضیان باید به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان واقع در بلوار میرزا کوچک خان جنگلی حد فاصل پایانه زاینده رود و پل وحید مراجعه و فرم درحواست را تکمیل نمایند.

ایلنا: مدیر کل حمل ونقل وپایانه‌های استان اصفهان به خبر نگار ما گفت: به منظور اجرای طرح نوسازی ناوگان باری به مالکان ناوگان باری فرسوده که ناوگان باری عمر۲۵ سال دارند تسهیلات وام ۱۰۰ میلیون تومانی اعطاء می‌شود.

به گزارش خبر نگار ایلنا از اصفهان، حسینعلی شمعانیان افزود: تسهیلات وام با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از طریق بانک مسکن به منظور خروج ناوگان فرسوده و در راستای افزایش ایمنی وبهره وری ازناوگان باری حمل ونقل جاده‌ای به متقاضیان اعطاء می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان اظهار داشت: متقاضیان باید به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان واقع در بلوار می‌زا کوچک خان حنگلی حد فاصل پایانه زاینده رود و پل وحید مراجعه و فرم درحواست را تکمیل نمایند.

وی تصریح کرد: متقاضی ملزم است نسبت به تهیه پیش فروش فاکتور خرید کامیون یا اتوبوس از یکی از شرکتهای خود رو سازی طرف قرار داد سازمان اقدام کرده و گواهی اسقاط کامیون یا اتوبوس فرسوده دارای کارت هوشمند ناوگان و با ارائه برک تعهد محضری مبنی بر اسقاط وسیله نقلیه فرسوده را ارائه کند.

شمعانیان افزود: پس ازثبت نام اولیه نسبت به معرفی متقاضی برای دریافت تسهیلات اقدام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دریافت این وام منافی استفاده ازسایر تسهیلات مانند ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت و یا تسهیلات شرکت خودروساز نخواهد بود و در هر صورت مجموع تسهیلات اعطائی ازسوی سازمان و ستاد حمل و نقل سوحت بیشتر از ۸۰ در صد قیمت خود و نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز