خبرگزاری کار ایران

برتری کمانداران ماهانی در رقابت‌های لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۴۱

هفته دوم و سوم رقابت‌های لیگ بر‌تر تیراندازی با کمان کشور در مجموعه ورزشی آزادی تهران با برتری کمانداران ماهانی پیگیری شد.

ایلنا: هفته دوم و سوم رقابت‌های لیگ بر‌تر تیراندازی با کمان کشور در مجموعه ورزشی آزادی تهران با برتری کمانداران ماهانی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این هفته تیم تیراندازی با کمان فولاد ماهان سپاهان در دو رشته ریکرو و کامپوند آقایان به مصاف حریفان خود رفت که در پایان کمانداران ماهانی موفق شدند در بخش ریکرو ابتدا تیم دهکده کمانداران کردستان را با نتیجه ۴ بر ۱شکست دهند اما در مقابل تیم قدرتمند افق سپید تهران با نتیجه ۳ بر۲ نتیجه را واگذار کردند. در بخش کامپوند نیز ماهانی‌ها تیم بانک ملی گلستان را با نتیجه ۴ بر ۱ و تیم هیئت قزوین را با نتیجه ۵ بر۰ شکست داده تا در پایان هفته سوم تیم فولاد ماهان سپاهان با کسب ۱۴ امتیاز در بخش کامپوند درجایگاه نخست رقابت‌ها و در بخش ریکرو با کسب ۱۰ امتیاز در جایگاه سوم جای گیرد.

مصطفی حبیبیان سرمربی تیم تیراندازی با کمان فولاد ماهان در مصاحبه با سایت این باشگاه در خصوص دیدار تیمش عنوان داشت: با توجه به برنامه ریزی فدراسیون دیدارهای هفته دوم و سوم لیگ بر‌تر تیر اندازی به صورت همزمان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید. در مجموع چهار دیدار، مصاف با تیم افق سپید از مهم‌ترین دیدارهای ما بود. بسیار خوشحالم که کمانداران ماهانی در این فصل با آمادگی مطلوبی حاضر شده‌اند تا به اعتماد مدیران باشگاه فولاد ماهان سپاهان برای تیم داری در این رشته پاسخ مثبت دهند.

حبیبیان در خصوص تمرینات بازیکنان تیم فولاد ماهان سپاهان عنوان داشت: بازیکنان ملی پوش تیم ما تمرینات مداوم خود را زیر نظر مربیان تیم ملی انجام می‌دهند. بازیکنان بومی نیز تمریناتی منسجم و مداوم را به صورت مستمر در هفته خواهند داشت که همین امر دلیل بر استمرار آمادگی خوب تیم ما در هفته‌های آتی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز