خبرگزاری کار ایران

اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های اصفهان در جشنواره رجایی سوم شد

در مراسم پانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان که با حضور استاندار و مدیران استان برگزار شد،اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان با دریافت لوح تقدیر رتبه سوم را دریافت کرد.

اصفهان - ایلنا: با توجه به ارزیابی به عمل آمده از عملکرد دستگاههای اجرایی استان اصفهان در سال ۱۳۹۰ اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان رتبه سوم در شاخص‌های اختصاصی جشنواره شهید رجایی استان اصفهان را کسب نمود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، وحید کهلانی مسئول روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: در اجرای بند الف ماده ۳ آئین نامه اجرایی مواد ۸۱و۸۲قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص فرایند ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها ی اجرایی توسط کمیته منتخب تحول اداری، بهره وری و فن آوری اطلاعات استان، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان در بین دستگاههای گروه ب سازمان‌ها و موسسات وابسته به دولت رتبه سوم در شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۰ را کسب نمود.

وی همچنین گفت: در این راستا به مناسبت کسب رتبه سوم اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان در بین دستگاههای گروه و موسسات وابسته به دولت، از سوی استاندار اصفهان و رئیس کار گروه در جشنواره شهید رجایی مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره مورد تشویق قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز