خبرگزاری کار ایران

در ۲۴ ساعت گذشته؛

۱۷ نفر در جاده‌های اصفهان مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۶۴

در تماسی با اتاق فرمان شهرستان سمیرم اعلام شد یک دستگاه خودروی سواری پیکان در مسیر سمیرم- شهرضا واژگون و هر پنج سرنشین آن مصدوم شده‌اند.

ایلنا: وقوع سه حادثه رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان اصفهان ۱۷ نفر را مصدوم کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: صبح دیروز -۱۴ تیرماه- طی تماسی با اتاق فرمان شهرستان سمیرم اعلام شد یک دستگاه خودروی سواری پیکان در مسیر سمیرم- شهرضا واژگون و هر پنج سرنشین آن مصدوم شده‌اند.

غفور راستین مصدومان این حادثه را یک مرد ۴۲ ساله، زن ۳۵ ساله، دو دختر بچه ۸ و ۳ ساله و یک پسر ۶ ماهه عنوان کرد و افزود: متاسفانه در این حادثه، دختر بچه ۳ ساله به دلیل پرتاب شدن به بیرون، وضعیت وخیمی داشت که توسط آمبولانس به بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا منتقل و سایر مصدومان نیز پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان سیدالشهدا (ع) سمیرم اعزام شدند.

وی همچنین با اشاره به برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید و پیکان در محور چادگان – اصفهان در‌‌ همان روز گفت: در این حادثه نیز مصدومان که سه مرد ۶۷، ۳۳ و ۳۵ ساله، دو زن ۴۶ و ۳۱ ساله، یک پسربچه ۹ ساله و یک دختر ۸ ساله بودند پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان‌های شهید منتظری نجف آباد و شهید رجایی داران منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان درباره حادثه دیگر رانندگی اعلام کرد: در تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان لنجان اعلام شد که برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ در محور شهرکرد- زرین‌شهر پنج مصدوم بر جای گذاشته است.

به گفته وی پس از وقوع این حادثه، واحدهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ و یک واحد از هلال احمر به سرعت بر بالین مصدومان که سه زن ۵۴، ۴۰ و ۳۰ ساله و یک پسر ۱۲ ساله بودند حاضر شدند و آن‌ها را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهدای لنجان منتقل کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز