خبرگزاری کار ایران

جانشین كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان اصفهان خبر داد:

میزان كشفیات نسبت به سال 90، 69 درصد رشد داشته

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۴۶

محمد مهدی اسماعیلی به تشریح عملكرد كمیسیون قاچاق كالا و ارز استان اصفهان در سال گذشته پرداخت و گزارشی از موفقیت های این كمیسیون داد.

ایلنا: محمد مهدی اسماعیلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و جانشین کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با توجه به ۱۲ تیرماه سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ به تشریح عملکرد و بیان گزارشی از موفقیت‌های کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان اصفهان در سال گذشته پرداخت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، اسماعیلی از رشد ۲۵ درصدی کالاهای مکشوفه نسبت به سال ۹۰ خبر داد و ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۷۷۷/۹۲۷/۹۴۰/۲۵۶ ریال اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تعداد پرونده‌های بالای صد میلیون تومان را در سال ۹۱، ۳۰ پرونده است، افزود: در سه ماه سال جاری نیز ۸ پرونده بالای صد میلیون در استان تشکیل شده است.

وی عملکرد استان در کشف قاچاق سوخت را خوب توصیف نمود و خاطر نشان کرد: میزان کشفیات نسبت به سال ۹۰، ۶۹ درصد رشد داشته است.

جانشین کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان افزایش قاچاق سوخت در سال ۹۱ را ناشی از شوک قیمتی و افزایش مابه التفاوت قیمت عرضه شده با قیمت سوخت در کشورهای منطقه عنوان کرد.

اسماعیلی تلاش برای مبارزه با قاچاق در بخش‌های طلا و جواهر و همچنین کیف، کفش و پوشاک را موفقیت آمیز اعلام کرد.

جانشین کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی به داخل کشور در راستای تامین سلامت مردم از اولویت‌های استان بوده است، اظهار داشت: تنها در سال ۹۱، ۱۹۹۱۳۵ عدد لوازم آرایشی قاچاق در استان کشف شده است.

محمد مهدی اسماعیلی مبارزه با قاچاق مشروبات الکلی را نیز از اولویت‌های جدی استان قلمداد کرد و تصریح نمود: در سال ۹۱، ۵۴۰۱۴ بطری و قوطی مشروبات الکلی در استان ضبط شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز