خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ورزش عمان در دیدار با استاندار اصفهان:

ما همواره ایران را یكی از بهترین دوستان و برادران خود می‌دانیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۰۵

حداکثر تا ۶ ماه آینده تمام توافقات ورزشی صورت گرفته بین اصفهان و عمان عملیاتی خواهد شد.

ایلنا: استاندار اصفهان در دیدار با معاون وزیر ورزش کشور عمان با اشاره به ظرفیت بین المللی بخش ورزش استان اصفهان، خواستار تسریع در اجرای موافقتنامه‌های بین اصفهان وکشور عمان در زمینه‌های مختلف شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان در دیدار با شیخ فهد عبدالله الرییسی معاون وزیر ورزش کشور عمان با اشاره به مشترکات فراوان و مناسبات بسیار خوب بین دو کشور در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، برگزاری هفته فرهنگی بین اصفهان و کشور عمان در جهت آشنایی بیشتر با مشترکات بالقوه را ضروری دانست.

ذاکر اصفهانی به ظرفیت بین المللی بخش ورزش استان اصفهان اشاره کرد و خواستار تسریع در اجرای موافقتنامه‌های بین اصفهان وکشور عمان در زمینه‌های مختلف شد.

استاندار اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی اصفهان در زمینه‌های صنایع دستی، بازرگانی و تجارت و همچنین موقعیت جغرافیایی استان، گفت: استان اصفهان می‌تواند در عرصه‌های مختلف با کشور عمان همکاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در بخش ورزش از توانمندی‌های بالایی برخوردار است، تصریح کرد: تیم‌های ورزشی اصفهان توانمندی‌های بین المللی بالایی دارند که این امر می‌تواند زمینهٔ همکاری‌ها و تعاملات بیشتر را با کشور‌های دیگر فراهم نماید.

استاندار اصفهان با بیان موقعیت جغرافیایی و آب و هوای بسیار مناسب در برخی نقاط اصفهان از جمله غرب استان و چادگان، گفت: این مناطق برای تمرینات و اردوهای تیم‌های مختلف می‌تواند بسیار مناسب باشد.

علیرضا ذاکر اصفهانی با بیان اینکه استان اصفهان از تاریخی غنی و ریشه دار برخوردار است، یادآور شد: ظرفیت‌های بالای استان اصفهان در زمینه فولاد، فرش دستی و ماشینی، پزشکی و سلول‌های بنیادی، مراکز دانشگاهی، وجود بیش از ۲۵۰ هزار دانشجو و ۴هزار نخبه دانشگاهی و همچنین در صنایع دفاعی و هواپیما سازی می‌توان ضمن تعاملات ورزشی در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز گسترش یابد.

معاون وزیر ورزش کشور عمان ضمن اظهار خرسندی از سفر به اصفهان و قدردانی از استقبال استاندار اصفهان و همچنین سخنان اندیشمندانهٔ وی، بر گسترش بر روابط بین کشور عمان و ایران تاکید کرد.

وی به یادداشت تفاهمی که با مسولان ورزش اصفهان منعقد شد، اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه در خصوص برگزاری اردوهای ورزشی و مسابقات دوستانه می‌تواند زمینه گسترش روابط بین دو کشور را فراهم نماید.

شیخ فهد عبدالله الرییسی در ادامه از استاندار اصفهان به خاطر دستورات لازم در جهت برگزاری موفق اردوی تیم‌های ملی نوجوانان کشور عمان در اصفهان تقدیر و تشکر نمود.

وی اظهار امیدواری کردکه حضور تیم‌های ورزشی عمان در اصفهان زمینهٔ مناسبی برای برگزاری هفته‌های فرهنگی بین عمان و اصفهان ایجاد نماید.

معاون وزیر ورزش عمان به سابقهٔ طولانی همکاری ایران و عمان اشاره کرد و خاطر نشان کرد: حداکثر تا ۶ ماه آینده تمام توافقات ورزشی صورت گرفته بین اصفهان و عمان عملیاتی خواهد شد.

وی سفر به اصفهان را بسیار شیرین و جذاب عنوان کرد و علاقه‌مندی خود را برای همکاری در سایر زمینه‌ها در اصفهان اعلام نمود.

شیخ فهد عبدالله الرییسی با اشاره به شیطنت رسانه‌های غربی و دشمنان ایران در مورد وضعیت داخلی این کشور گفت: این امر هیچگاه تأثیری بر روابط ما و مردم ما نخواهد گذاشت و ما همواره ایران را یکی از بهترین دوستان و برادران خود می‌دانیم.

گفتنی است شرکت پیام صنعت فولاد سپاهان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان میزبان این تیم‌های ورزشی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز