خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان اصفهان خواستار شد؛

سونامی تغییر در مشاغل، کارآفرینی و رشته‌های مهارتی ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۸۹

گسترش آموزش های مهارتی در شهرستان‌ها و در حوزه‌های مختلفی مانند روستایی، صنایع، استادشاگردی، جواردانشگاهی، عشایر، پادگان، زندان و... ضروری است.

ایلنا: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به شناخت روزافزون افراد جامعه نسبت به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و شرایط سهمیه و اعتبار آموزشی اعلام شده از سوی سازمان، گفت: این هنر رئیس مرکز است که با آینده پژوهی بتواند در برنامه ریزی و ارائه آموزشهای مهارتی کار‌شناسی دقیق انجام داده و نگاه متقاوتی را در ذهن افراد ایجاد نموده و سونامی تغییر در مشاغل، کارآفرینی و رشته‌های مهارتی را به نمایش بگذارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، ابوطالب جلالی در دومین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در سال ۱۳۹۲ خواستار گسترش آموزشهای مهارتی در شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلفی مانند روستایی، صنایع، استادشاگردی، جواردانشگاهی، عشایر، پادگان، زندان و... علاوه بر کارگاه‌های ثابت شهری شد و افزود: آینده پژوهی هنر رئیس مرکز در برنامه ریزی و ارائه آموزش‌های مهارتی در هر شهرستان است.

وی همچنین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه‌های آموزشی داخلی توسط رئیس مرکز با اصناف شهرستان و...، بر بکارگیری مربیان حق التدریس، ایجاد تنوع و گسترش آموزشهای مهارتی تاکید کرد و گفت: نشست‌های منطقه‌ای پنجگانه روسای مراکز در این برنامه ریزی بسیار تاثیرگذار بوده و بهتر است با هدف نگاه روشن بینانه‌تر مصوبات این نشست‌ها بین دبیران مناطق نیز تبادل نظر شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با تاکید بر لزوم رصد کارآموزان مهارت آموخته دوره‌های قبل، ادامه داد: توجه جدی به مسابقات ملی مهارت موجب ارتقاء رتبه استان در سطح مسابقات خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز