خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در همایش شهرداران استان تاکید کرد:

مسئله صرفه جویی در مصرف آب، برق و انرژی را باید در دستور کار قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۶۵

شهرداران باید مسائل زیست محیطی و خشكسالی را به عنوان دو چالش بزرگ استان مرتباً پیگیری و در جهت حل آن بالاخص در زمینه صرفه جویی تلاش کنند.

ایلنا: علیرضا ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان در همایش شهرداران استان که به مناسبت هفته نکوداشت شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان برگزار شد، ‌ عمده‌ترین موضوع استان را مباحث زیست محیطی مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان،استاندار اصفهان افزود: شهرداران به عنوان رکن اصلی مسائل زیست محیطی باید به آن توجه ویژه نموده و با همکاری درصدد حل این مسائل تلاش کنند.

 وی افزود: مسائل زیست محیطی و بحران آب به عنوان اولویت‌های استان مطرح است و با وجود شرایط بحرانی از نظر خشکسالی شهرداران در مدیریت خود نمره قابل قبولی کسب نموده‌اند اما لازم است همچنان تلاش بیشتری داشته باشند.

ذاکر اصفهانی تصریح کرد: با توجه به افزایش دما، بسیاری از استان‌ها از جمله اصفهان با مسائلی مواجه شده‌اند که برای گذر از این برهه مسئله صرفه جویی در مصرف آب، برق و انرژی در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه آب شرب استان در درجه اول اولویت قرار دارد، یادآور شد: رضایت نسبی کاربران آب در این شرایط نشان دهنده مدیریت مناسب مسئله است.

استاندار اصفهان با اشاره به پیشرفت مناسب طرح‌های آبی استان، اذعان داشت: طرح آبیاری و توسعه فضای سبز استان با پساب در حال حاضر اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و مردم باید صرفه جویی را سرلوحه قرار دهند، افزود: خوشبختانه عملیات آبرسانی به روستا‌ها و نقاط دچار مشکل به خوبی صورت می‌پذیرد.

ذاکر اصفهانی خاطر نشان کرد: شهرداران پرداختن به مقوله صنعت گردشگری و صنایع دستی به عنوان صنعت پاک و درآمدزا را در کنار مباحث فرهنگی همواره در دستور کار داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه موضوع جسارت در مدیریت در شهرداران استان به خوبی مشهود است، ادامه داد: این جسارت و توان، لازمهٔ موفقیت در مدیریت شهر است و این مسئله به همراه رقابتی که بین شهرداران استان وجود دارد در توسعه شهر مؤثر واقع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز