خبرگزاری کار ایران

رئیس كل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد:

انتظار و درخواست مردم از ما ایجاد امنیت است

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۰۹

اینکه مردم در کوچک‌ترین اختلافات حتی دعاوی خانوادگی خود با ۱۱۰ تماس می‌گیرند نشان از اعتماد مردم به پلیس دارد و این اعتماد مردم به دو تشکیلات قضایی و انتظامی امنیت جامعه را به دنبال دارد.

ایلنا: رییس کل دادگستری استان اصفهان در دیدار با فرمانده یگان ویژه پاسداران گفت: در برخوردهای پلیسی دید مدارا سرلوحه کار باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامرضا انصاری رئیس کل دادگستری استان در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، وفاق و همدلی و ارتباطات مستقیم و صمیمی و نزدیک مسؤولان قضایی و سایر دستگاه‌ها به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی را باعث پیشبرد امور و کاهش مشکلات خواند و افزود: انتظار و درخواست مردم از ما ایجاد امنیت است و این مهم از نان شب برایشان واجب‌تر است.
انصاری خاطر نشان ساخت: اینکه مردم در کوچک‌ترین اختلافات حتی دعاوی خانوادگی خود با ۱۱۰ تماس می‌گیرند نشان از اعتماد مردم به پلیس دارد و این اعتماد مردم به دو تشکیلات قضایی و انتظامی امنیت جامعه را به دنبال دارد.
رییس کل دادگستری استان در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی پلیس از این نیرو خواست با حرکت در چهارچوب قانون ضمن برخورد شدید با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت اعم از امنیت اقتصادی، فرهنگی و یا اجتماعی دید مدارا را نیز سرلوحه کار قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز