خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه یک شهرداری کاشان خبر داد:

جمع آوری 350 خودروی فرسوده در کاشان

مدیر منطقه یک شهرداری کاشان از اجرای طرح جمع آوری 350 خودروی فرسوده درمحدوده منطقه یک شهرداری خبر داد.

ایلنا - کاشان: مدیر منطقه یک شهرداری کاشان از اجرای طرح جمع آوری 350 خودروی فرسوده درمحدوده منطقه یک شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان مهندس اسداله شکوهی ساماندهی چهره شهر از وجود خودروهای فرسوده که باعث ایجاد اختلال در نظم و زیبایی منظر شهری شده را از اهداف اجرای این طرح دانست.

وی با اشاره به اینکه وجود این خودروها علاوه برایجاد چهره نامناسب شهر و مشکلات تردد که گاه منجر به بروز تصادف و خسارت‌های متعددی برای شهروندان می شود افزود: اخطارهای لازم برای جمع آوری خودروهای فرسوده رها شده به مالکان آنداده شده میشود تا مالکان 48 ساعت نسبت به جمع‌آوری و انتقال ماشین‌های خود از سطح معابر و محلات اقدام کنند و گرنه شهرداری نسبت به این امر اقدام می کند.

گفتنی است، تحویل خودروهای فرسوده از پارکینگ به مالکان به مجوز قضایی و پرداخت کلیه هزینه هایحمل و نقل امکان پذیر است.

به گفته وی، این امر همچنین زمینه‌ساز آسیب‌های احتمالی اجتماعی شده كه با شناسایی و از رده خارج كردن آنها این مشكلات و آسیب‌ها نیز به حداقل می‌رسد.

وی در ادامه از پلمپ 15 مغازه هایی که اقدام به سد معبر کرده اند، حفر و لایروبی 20 حلقه چاه جاذب، 21  مورد کمیسیون ماده صد، شناسایی و پلمپ 52 مورد مشاغل مزاحم،6 هزار متر طول جدول گذاری و 16 مورد رفع خطر از ملک های مخروبه و قدیمی از دیگر اقدامات این منطقه طی شش ماهه اخیر امسال عنوان کرد.

شکوهی همچنین، 50 مورد شناسایی و پلمپ مشاغل مزاحم، 50 مورد احکام دادستانی و 6 هزار متر طول جدول گذاری هم بخشی دیگر از اقدامات شهرداری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز