خبرگزاری کار ایران

بزبز قندی کام کودکان کاشانی را شیرین می کند

همزمان با بازگشایی مدارس در مهر ماه نمایش شاد و موزیکال(بزبز قندی) در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به روی صحنه می رود.

ایلنا - کاشان: مدیر عامل  سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس در مهر ماه نمایش شاد و موزیکال(بزبز قندی) در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به روی صحنه می رود.

مهدی نادعلی در گفتگوبا خبرنگار ایلنا  درکاشان  با اعلام این خبر افزود: این نمایش با هدف خلق لحظاتی شاد و جذاب، تقویت روحیه و افزایش حس نشاط و شادمانی در کودکان با موضوع و محور تربیت پیام هایی را در قالبی شاد و موزیکال ظرف مدت 50 دقیقه به کودکان و نوجوانان ارائه می­کند.

به گفته وی، این نمایش شاد با هنرمندی گروه نمایش سکوت با بازیگری محمد حمیدی شاد، وحید­رضا صادق­پور، مهیار عسگری، رضا رادبخت، زهرا عربی و مریم رادبخت به منظور انتقال صحیح مفاهیم برای کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری كاشان اظهار داشت: در این نمایش سعی شده با بهره­گیری از مفاهیم و جملات ساده، آموزه های اخلاقی و تربیتی در راستای ارتقاء فرهنگ شهرنشینی با زبانی گویا به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود.

نادعلی گفت: نمایش (بزبز قندی) با طراحی و کارگردانی رضا رادبخت روایتی از حکایت کهن و شیرین بزبز قندی و سه فرزند او به نام شنگول، منگول و حبه انگور است که گرگی قصد فریب آن­ها را دارد.

شایان ذکر است: کودکان و نوجوانان می­توانند به همراه خانواده خود همه روزه تا چهارشنبه 12 مهر ماه در فرهنگسرای مهر به تماشای این نمایش بنشینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز