خبرگزاری کار ایران

آموزش و پرورش كاشان 1000ساعت آموزش ضمن خدمت برگزار كرد

معاون پژوهش و برنامه ریزی مدیریت آموزش و پرورش كاشان، از برگزاری یك هزار و 32 ساعت دوره های آموزشی در مركز آموزش ضمن خدمت فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

ایلنا - کاشان: معاون پژوهش و برنامه ریزی مدیریت آموزش و پرورش كاشان، از برگزاری یك هزار و 32 ساعت دوره های آموزشی در مركز آموزش ضمن خدمت فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان علیرضا فاضل دربندی افزود: با توجه به اجرای نظام جدید آموزشی، به روز بودن اطلاعات علمی و آموزشی معلمان به عنوان یك ضرورت تداعی می كند.

به گفته وی، علاوه بر آموزگاران دوره ابتدایی و متوسطه، شاغلان بدو خدمت، نیروهای كار قرارداد معین و سرباز معلم از جمله گروههایی بودند كه در این دوره ها شركت كردند.

وی اظهار داشت: سه دوره 294 ساعته مهارتهای تدریس ابتدایی و استثنایی برگزار شد كه 40 نفر از شاغلان بدو خدمت، 30نفر از نیروهای كار قرارداد معین و 36 نفر از نیروهای سرباز معلم شركت داشتند.

وی، دوره آموزشی بررسی كتاب پایه دوم ابتدایی را از دیگر دوره هایی ذكر كرد كه با حضور 200 نفر از فرهنگیان و به مدت 104 ساعت برگزار شده است.

وی بااشاره به اجرای سال ششم ابتدایی اظهار داشت: 184 ساعت دوره آموزشی برای 210 نفر از آموزگاران این پایه تحصیلی از دیگر دوره های ضمن خدمت در تابستان گذشته بود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی مدیریت آموزش و پرورش كاشان گفت: دوره ارزشیابی توصیفی برای مقطع ابتدایی به مدت30 ساعت برای 120 نفر و بررسی كتاب قرآن پنجم برای 160 نفر به مدت 24 ساعت از دوره های آموزشی بوده است.

به گفته وی، بررسی كتابهای درسی پایه های دوم، سوم و پنجم با حضور دبیران راهنمایی و متوسطه از دوره هایی بود كه به مدت 36 ساعت برای 50 نفر از همكاران برگزار شد.

وی اظهار داشت: دوره های 32 ساعته استان شناسی برای 36 نفر، آموزش بزرگسالان به مدت 16 ساعت برای 43 نفر و آموزش نیروهای بدو خدمت برای 90نفر به مدت 40 ساعت از دیگر دوره های مركز آموزش ضمن خدمت فرهنگیان كاشان بوده است.

وی افزود: كتاب تعلیمات دینی سال سوم راهنمایی از دیگر دوره هایی بود كه با حضور 90 نفر از فرهنگیان در 40 ساعت دوره آموزشی بررسی شد.

فاضل دربندی تصریح كرد:تمام دوره های آموزشی به صورت قطبی برگزار شد و مركز آموزش ضمن خدمت فرهنگیان كاشان میزبان فرهنگیان مناطق اردستان،آران و بیدگل، زواره، نطنز و امامزاده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز