خبرگزاری کار ایران

مسئول نهاد دانشگاه کاشان:

امر به معروف و نهی از منكر از شاخه های اصلی مسلمان است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: امر به معروف و نهی از منكر یكی از شاخه های اصلی مسلمان است

ایلنا- کاشان: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: امر به معروف و نهی از منكر یكی از شاخه های اصلی مسلمان است.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان،حجت الاسلام عباس خادمیان در جمع نمازگزاران مسجد دانشگاه كاشان در توضیح و تفسیر آیه ی110 سوره ی آل عمران افزود: مسئله ی اصلاح اجتماعی فقط با حكم و قانون و غیره حل نمی شود، بلكه باید خود افراد دخیل باشند و امر به معروف و نهی از منكر را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه، برخی برای برخورد با بد حجابی کار فرهنگی را لازم می دانند اظهار داشت: كار فرهنگی به جای خود، اما باید با حرمت شكنان برخورد شود.

وی یادآورشد: خوشبختانه در دانشگاه كاشان همه مباحث فرهنگی برای اقشار دانشگاهی پیش بینی شده است و دیگر قصوری در زمینه ی حجاب و عفاف بخشودنی نیست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان، با اشاره به عزم جدی ریاست و مسئولان دانشگاه در برخورد با بدحجابی خاطر نشان کرد: دانشجویان این دانشگاه، با تنظیم طوماری بزرگ خواستار برخورد با پدیده ی زشت بدحجابی می باشند.

وی تأكید كرد: استادی كه نگاه سكولار دارد و همچنین دانشجویی كه شئونات اخلاقی را رعایت نكند جایش در دانشگاه نیست.

حجت الاسلام خادمیان، وضعیت حجاب خواهران در دانشگاه کاشان را خوب توصیف کرد و افزود: به یاری خدا بخش اعظم اساتید و دانشجویان این دانشگاه از نیروی خوب و ارزشی هستند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز