خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان:

177دانشجو دوره های مهارتی دانشگاه کاشان را گذراندند

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان گفت: 177 دانشجو تابستان امسال در دوره های مهارتی مرکز کارآفرینی این دانشگاه شرکت کردند.

ایلنا - کاشان: رییس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان گفت: 177 دانشجو تابستان امسال در دوره های مهارتی مرکز کارآفرینی این دانشگاه شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، علیرضا فرجی اظهار داشت: یک هزار و 317 نفر ساعت دانشجو، 25 دوره مهارتی این مرکز را طی 257 ساعت گذراندند.

وی، حسابداری کاربردی، ورد مقدماتی تا پیشرفته، اکسل، فتوشاپ، لینکس، طراحی وب سایت، سفره آرایی، میکرو کنترلر، رباتیک کاربردی، اتوکد و دوره های آموزشی مهندسی مکانیک، منابع طبیعی، عمران، معدن و ریاضی را از دوره های برگزار شده این مرکز برشمرد.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان افزود: برای 164 نفر از افراد شرکت کننده در دوره ها وپس از موفقیت در آزمون گواهینامه صادر شد.

وی، همچنین به شرکت 340 دانشجو در قالب پنج هزار و 720 نفر ساعت در دوره های برگزار شده این مرکز در سال 90-91 اشاره کرد و اظهار داشت: این افراد نیز مهارتهای کارآفرینی را در23 دوره آموزشی، طی 394 ساعت گذراندند.

فرجی، آموزش و ترویج كارآفرینی و تحریك انگیزه ها و شکوفایی خلاقیت ها و استعدهای دانشجویان را از اهداف مرکز کارآفرینی ذکر کرد و یادآورشد: شناخت این افراد از توانایی های خود و آگاهی دادن در این زمینه و برانگیختن آنها از اصلی ترین وظایف آموزش كارآفرینی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز