خبرگزاری کار ایران

لوازم آرایشی قاچاق سلامت مصرف کنندگان را تهدید می‌کند

تولیدکننده‌ای که سال گذشته برای اولین بار در نمایشگاه شرکت کرده و تولید ملی خود را به نمایش گذاشته بود، امسال فضایی در حدود چهار برابر سال گذشته تقاضا کرده است که این امر از تأثیر نمایشگاه و تحقق اهداف مشارکت کنندگان حکایت دارد.

ایلنا - اصفهان: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی شهرستان اصفهان  گفت: محصولات آرایشی- بهداشتی که از طریق تبلیغات در شبکه‌های ماهواره‌ای جای خود را در بازار باز کرده‌اند و محصولات قاچاق موجود در بازار که نوع تقلبی نشان‌های تجاری مطرح جهان هستند، سلامت مصرف کنندگان ایرانی را تهدید می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد رضا پاک‌نژاد با اعلام این مطلب، گفت: چنان چه مردم به خرید کالای ایرانی تمایل داشته باشند، در واقع سلامت خود را تضمین کرده‌اند و در شرایطی که تولیدات داخلی این بخش هم اکنون توان رقابت با محصولات خارجی را دارند باید مردم را با آگاهی کافی به سمت استفاده از کالای ملی سوق داد.

 با اشاره به استاندارد نبودن محصولات آرایشی- بهداشتی که در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ می‌شوند، افزود: تولیدات داخل نیز باید سطح کیفی خود را ارتقاء دهند که خوشبختانه به تدریج شاهد این اتفاق هستیم و نمایشگاه نیز نقش مؤثری در تحقق این هدف دارد.

وی برگزاری نمایشگاه را ابزار مناسبی برای نهادینه کردن و فرهنگ سازی خرید و مصرف کالای داخلی دانست و اظهار داشت: تولیدکننده‌ای که سال گذشته برای اولین بار در نمایشگاه شرکت کرده و تولید ملی خود را به نمایش گذاشته بود، امسال فضایی در حدود چهار برابر سال گذشته تقاضا کرده است که این امر از تأثیر نمایشگاه و تحقق اهداف مشارکت کنندگان حکایت دارد.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی شهرستان اصفهان خواستار همکاری رسانه‌ها و مسوولان اتحادیه در استان‌های مختلف به خرید و مصرف کالای داخلی شد و گفت: استقبال مردم و تولیدکنندگان منجر به برپایی دور سوم نمایشگاه تخصصی صنایع بهداشتی، شوینده، پاک کننده، سلولزی و تجهیزات وابسته در اصفهان شد.

به گفته پاک‌نژاد تجهیزات آرایشگاهی، محصولات گیاهی پوست و مو، دستگاه‌های لاغری، محصولات لایه بردار و ضد چروک از جمله کالاهای ایرانی هستند که هم اکنون در سطح انبوه در کشور تولید شده و در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته‌اند.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی اصفهان با اعلام اینکه ممکن است برخی بازدیدکنندگان بیشتر به دنبال نمایندگی محصولات خارجی بوده و با این هدف به نمایشگاه بیایند، ادامه داد: در این نمایشگاه سعی شده است کالاهای استاندارد تولید داخل به مردم معرفی و ارایه شود.

گفتنی است این نمایشگاه با حضور ۴۲ مشارکت کننده از ۱۱ تا ۱۴ مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز