خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

تکمیل، تجهیز و نظافت عمومی نمازخانه‌های بین راهی از ضروریات است

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۹۱

وی با بیان اینكه نوع نگاه به مقوله نماز در سازمان ها متفاوت است، اظهار داشت: باید از از فعالین نماز در ادارات تجلیل شود و همچنین در جهت هرچه بالاتر بردن این فرهنگ تلاش كنیم.

ایلنا: علیرضا ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان در جلسه شورای اقامه نماز استان که با حضور مدیران مربوطه برگزار شد، بر لزوم تکمیل و تجهیز نمازخانه‌ها در مراکز رفاهی و خدماتی بین راهی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، استاندار اصفهان با تصریح اینکه تکمیل، تجهیز و نظافت عمومی نمازخانه‌های بین راهی از ضروریات است، گفت: این امر با توجه به موقعیت راههای استان اصفهان و میزان جابجایی مسافر و کالا اهمیت دوچندان خواهد یافت.

وی با بیان اینکه نوع نگاه به مقوله نماز در سازمان‌ها متفاوت است، اظهار داشت: باید از از فعالین نماز در ادارات تجلیل شود و همچنین در جهت هرچه بالا‌تر بردن این فرهنگ تلاش کنیم.

ذاکر اصفهانی به افزایش مجتمع‌های فعال خدماتی بین راهی در دولت دهم به ۳۲ مجتمع اشاره کرد و افزود: باید در امر نماز و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در این مجتمع‌ها، با رویکرد جدید و براساس سبک زندگی اسلامی ایرانی تلاش نمود.

وی حضور خیرین برای ترویج فرهنگ نماز در سطح جامعه یک ضرورت عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های مالی و حمایت‌های معنوی خیرین در امور دینی و مذهبی و ترویج نمازخانه‌ها در سطح استان استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز