خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری اصفهان:

تأثیرات انتشار آلاینده‌ها مخرب‌تر از آن است كه فكر كنیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۱۶

با توجه به صنعتی بودن استان، كارهای قابل توجهی در این خصوص انجام شده و اقدامات مهمی نیز مانند حذف سوخت مازوت از نیروگاه شهید منتظری باید دنبال شود.

ایلنا: معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری اصفهان سیاست استان را حرکت به سمت رفع آلایندگی اعلام کرد و گفت: تأثیرات روحی و جسمی عوارض ناشی از انتشار آلاینده‌ها در شهرها بسیار مخرب‌تر از آن است كه فكر كنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا همدانیان در دومین جلسه‌ی كمیته‌ی ماده‌ی 123 قانون برنامه‌ی پنجم توسعه و در جمع فرمانداران شهرستان‌هایی كه در معرض عوارض آلایندگی قرار دارند، افزود: سیاست استان به جای اخذ عوارض آلایندگی از صنایع، حركت به سمت رفع آلایندگی در صنایع است.

وی با اشاره به تأثیرات روحی و جسمی عوارض ناشی از انتشار آلاینده‌ها در شهرها، تاکید کرد: دریافت عوارض از صنایع آلاینده به توسعه و آبادانی شهرستان ها ختم می‌شود.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری اقدامات که برای كاهش آلایندگی انجام شده را خوب ارزیابی کرد و گفت: 70 درصد آلایندگی در كلان شهرها مربوط به وسائط حمل و نقل است.

وی همچنین با اشاره به صنعتی بودن استان، تصریح كرد:كارهای قابل توجهی در این خصوص انجام شده و اقدامات مهمی نیز مانند حذف سوخت مازوت از نیروگاه شهید منتظری باید دنبال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز