خبرگزاری کار ایران

در مراسم تجلیل از پزشكان شاغل در اداره كل بهزیستی استان اصفهان مطرح شد:

شغل طبابت مظهری از مظاهر عشق و محبت به خلق خداست

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۷۲

همزمان با زادروز بوعلی سینا و به مناسبت گرامیداشت مقام و منزلت پزشك با حضور مدیركل، معاون توانبخشی طی مراسمی از پزشكان شاغل در اداره كل بهزیستی استان اصفهان تجلیل شد.

ایلنا: همزمان با زادروز بوعلی سینا و به مناسبت گرامیداشت مقام و منزلت پزشک با حضور مدیرکل، معاون توانبخشی طی مراسمی از پزشکان شاغل در اداره کل بهزیستی استان اصفهان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، همزمان با زادروز بوعلی سینا و به مناسبت گرامیداشت مقام و منزلت پزشک با حضور مدیر کل، معاون توانبخشی طی مراسمی از پزشکان شاغل در اداره کل بهزیستی استان اصفهان تجلیل شد.

در این مراسم محمود محمد‌زاده مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، با توجه به نقش خطیر پزشکان در ارائه خدمات بهداشتی درمانی، گفت: خدمت کردن و حاضر شدن بر بالین افراد بیمار بسیار ارزشمند و قابل ستایش می‌باشد. وی افزود: شغل طبابت مظهری از مظاهر عشق و محبت به خلق خداست که با هیچ ارزش مادی قابل مقایسه نیست.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، با توجه به اهمیت و ضرورت شغل پزشکی در جوامع بشری از پزشکان حاضر خواست با ارتقاء سطح علمی خود و کسب تخصص پزشکی بیش از پیش در امر خدمت رسانی به کشور اسلامی ایران کوشا و موثر باشند.

گفتنی است در این مراسم با اهداء لوح سپاس از پزشکان حاضر تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز