خبرگزاری کار ایران

مصرف مواد نسوز در فولاد مبارکه به پایین ترین میزان رسید

این رکورد در شهریورماه سال 91 ثبت شده و که نزدیک به 14 میلیارد تومان، صرفه جویی برای فولاد مبارکه به دنبال داشته است.

اصفهان – ایلنا: مصرف مواد نسوز در ناحیه فولاد ساز ی ونورد پیوسته فولاد مبارکه از 62/20 کیلو گرم بر تن مذاب در سال 85 به 42/9 کیلو گرم برتن مذاب کاهش یافت که کمترین رکورد ثبت شده در این کارخانه به شمار می آید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مدیر مرکز تعمیرات نسوز فولاد مبارکه با اعلام این خبر، گفت: این رکورد در شهریورماه سال 91 ثبت شده و که نزدیک به 14 میلیارد تومان، صرفه جویی برای فولاد مبارکه به دنبال داشته است.

غلامرضا صوفیان اظهار امیدواری کرد: با ادامه این روند واقدامات اصلاحی دیگر، همچنان مصرف مواد نسوز در این ناحیه کاهش یابد.

همچنین میرقاسم سیدی تاجی سرپرست نسوز ناحیه فولادسازی و نوردپیوسته سبا تاکید کرد: مصارف نسوز در تاندیش و پاتیل در این ناحیه در شهریورماه سال جاری به کمترین میزان مصرف خود تاکنون رسیده است که جا دارد از تلاش و پشتیبانی مدیریت و کارکنان تلاشگر مرکز نسوز تشکر و قدردانی شود.

احمد رضا بخشایی کارشناس نسوز ناحیه سبا نیز درباره دلایل دستیابی به این رکورد، اظهار داشت: برگزاری جلسات متعدد مشترک بین واحدهای تولید و تعمیرات نسوز، رفع مشکلات فرآیندی و نسوز، افزایش تولید و کاهش زمان ماند ذوب در پاتیل، افزایش عمر نسوز لایه کاری و ایمنی پاتیل، ارتقاء تجربه و دانش پرسنل نسوز در بازرسی ها و درنهایت بهبود کمی و کیفی نسوز تاندیش و افزایش تعداد ذوب در سکوئنس ریخته گری از مهم ترین دلایل دست‌یابی یه این رکورد به شمار می آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز