خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت صورت گرفت:

افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی در شهرستان‌های اشتهارد و کرج

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۸۱

بازدید از شرکت نفت البرز (پالایش اشتهارد)، افتتاح رسمی مجتمع فرهنگی هنری و پذیرایی شهرداری اشتهارد و همچنین افتتاح رسمی کارخانه آسفالت بخش خصوصی واقع در 50 کیلومتری این شهرستان، از جمله طرح هایی بود که در هفته دولت توسط استاندار البرز افتتاح شد.

ایلنا: استاندار البرز در هفته دولت کلنگ بخش ccu و ICU بیمارستان اشتهارد را بر زمین زد و مجتمع فرهنگی هنری و پذیرایی شهرداری اشتهارد، مرکز اورژانس شهید کتویی‌زاده شهرستان کرج، مخزن آب روستای فرخ آباد و شهرک زیبا دشت و خط انتقال آب شرب شماره ۲ کرج به مخزن حسن آباد کرج را افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، اصغر عربیان صبح سه شنبه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در رأس هیآتی از مسئولان و خبرنگاران وارد شهرستان اشتهارد شد.

وی در جریان سفر یک روزه خود به این شهرستان کلنگ احداث بخش ccu و ICU بیمارستان اشتهارد را بر زمین زد و در ادامه نیز از کلنیک تخصصی دیالیز این بیمارستان بازدید به عمل آورد.

عربیان در ادامه از مصلی بقیه الاعظم این شهرستان که در مرحله ساخت قرار دارد نیز بازدید کرد.

بازدید از شرکت نفت البرز (پالایش اشتهارد)، افتتاح رسمی مجتمع فرهنگی هنری و پذیرایی شهرداری اشتهارد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های فرهنگی این شهرستان و همچنین افتتاح رسمی کارخانه آسفالت بخش خصوصی واقع در ۵۰ کیلومتری این شهرستان (روستای جعفر آباد) از جمله طرح‌هایی بود که در هفته دولت توسط استاندار البرز افتتاح شد.

ادامه سفر یک روزه استاندار البرز و بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت به افتتاح مرکز اورژانس شهید کتویی‌زاده در منطقه گلشهر کرج، افتتاح مخزن آب روستای فرخ آباد و شهرک زیبادشت، بازدید از دانشکده دندانپزشکی کرج و در پایان نیز افتتاح خط انتقال آب شرب شماره ۲ کرج به مخزن حسن آباد و شمال شرقی کرج اختصاص داشت.

سفر یک روزه استاندار البرز به شهرستان اشتهارد و شهرستان کرج به منظور افتتاح پروژه‌های هفته دولت بیش از ۷ ساعت به طول انجامید.

گفتنی است در این مراسم فرمانداران شهرستانهای اشتهارد و کرج، امام جمعه اشتهارد، مدیرکل حوزه استاندار، سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اشتهارد، اعضاء شورای اسلامی روستایی فرخ آباد، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل آبفای استان البرز نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز