خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی از آزاد راه «تهران – شمال» بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۶۶

این قطعه از سوی پیمانکار چینی در قالب فاینانس در حال ساخت است و تاکنون ‌احداث تونل‌های این قطعه به پایان رسیده و عملیات ساخت پل‌ها در قطعات مختلف قطعه یک در حال انجام است.

ایلنا: وزیر راه و شهرسازی به همراه جمعی از مدیران و مسئولین این وزارتخانه از روند ساخت قطعه اول و دوم آزادراه تهران – شمال بازدید و از نزدیک در جریان ساخت این پروژه قرار گرفت.

به گزارش ایلنا در کرج، عباس آخوندی در جریان بازدید از تونل‌های حفر شده و مسیرهای احداث شده در این مسیر، با ابراز خرسندی از روند رو به رشد عرصه سازندگی در کشور، به احداث مسیر جدید 23 کیلومتری، تهران تا دو راهی شهرستانک که باعث کوتاه شدن 60 کیلومتری مسیر کنونی تهران تا چالوس می‌شود، اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات آزادراه مشکلات حقوقی با پیمانکاران و تامین اعتبار است که امیدواریم در اولین فرصت بعد از جمع‌بندی گزارش‌های مربوطه دستورات لازم در این خصوص صادر شود.

وی در ادامه افزود: این قطعه از سوی پیمانکار چینی در قالب فاینانس در حال ساخت است و تاکنون ‌احداث تونل‌های این قطعه به پایان رسیده و عملیات ساخت پل‌ها در قطعات مختلف قطعه یک در حال انجام است.

گفتنی‌ست، بعد از بازدید وزیر راه و شهرسازی جلسه‌ای با حضور وی، مسئولین راه و شهرسازی استان، بخشدار آسارا، فرمانده پلیس راه البرز، مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران و مسئولین ذیربط تشکیل شد.

در این جلسه مشکلات آزادراه تهران – شمال، یکطرفه شدن جاده کرج – چالوس، تردد و ازدهام خودروها، مسائل و مشکلات اهالی بخش آسارا در زمان یک‌طرفه شدن جاده و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان این جلسه، بعد از استماع نقطه نظرات حاضرین، وزیر راه و شهرسازی قول مساعد داد که مشکلات حقوقی پیمانکاران و تخصیص اعتبارات جهت تکمیل شدن آزادراه برطرف و همچنین تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل فاز اول بزرگراه به منظور کاهش مشکل ترافیکی بخش آسارا و تسهیل در تردد خودروها در دستور کار قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز