خبرگزاری کار ایران

به همت ارشاد و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز:

همایش بهبود یافتگان اعتیاد در استان البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۵۰

در این همایش، ضمن تاکید برانجام کار فرهنگی در مقوله پیشگیری از اعتیاد، برنقش خانواده ها و همچنین حفظ سلامت بهبودیافتگان اشاره و بر تشویق بهبودیافتگان توسط خانواده، دوستان و جامعه تاکید شد.

ایلنا: با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز همایش بهبودیافتگان از اعتیاد برگزار شد.

به گزارش ایلنا در کرج، همایش بهبود یافتگان از اعتیاد با حضور بهبود یافتگان و جمعی از مسئولین استانی در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

در این همایش که باحضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل اموراجتماعی استانداری، مدیرکل اطلاعات و مسئولین ستاد مبارزه با مواد مخدر در استان البرز برگزار شد، سرهنگ زنگی جانشین فرماندهی انتظامی استان ضمن تاکید بر انجام کار فرهنگی در مقوله پیشگیری از اعتیاد، برنقش خانواده‌ها و همچنین حفظ سلامت بهبودیافتگان اشاره و بر تشویق بهبودیافتگان توسط خانواده، دوستان و جامعه تاکید نمود.

در ادامه عسگری مورودی مدیرکل اموراجتماعی استانداری البرز ضمن تقدیر و تشکراز مسئولین برگزار کننده همایش نجات یافتگان اظهار داشت: این همایش جشن اراده-عشق و آگاهی است و تاثیر عنصر محبت را در خانواده بسیار مهم دانست.

وی همچنین از تلاش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بحث فرهنگ سازی و اقدامات انجام شده در بحث پیشگیری از اعتیاد تقدیر و تشکر نمود و گفت: باتوجه به اینکه در شرایط فعلی جامعه با جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی و بحث بحران هویت در جوانان روبرو هستیم فرهنگ سازی و رسیدگی به امور فرهنگی و اجتماعی جامعه می‌تواند بسیار موثر و تاثیرگذار باشد.

در پایان این مراسم از مسئولین انجمن‌های ترک اعتیاد و تعدادی از بهبودیافتگان از اعتیاد در استان البرز تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز