خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خبر داد:

آغاز به کار هفته فرهنگ رضوی در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۵۵

شرکت در کلیه برنامه های این هفته برای کلیه علاقه مندان به سیره اهل بیت (ع) به خصوص امام هشتم شیعیان آزاد و رایگان است.

ایلنا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از آغاز هفته فرهنگ رضوی از ۱۵ شهریور ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، مجتبی ابراهیمی با اعلام این خبر افزود: امسال، دومین سال متوالی است که برنامه‌های متنوع هفته فرهنگ رضوی در البرز برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی در استان البرز از ۱۶ شهریور ماه آغاز و تا ۲۶ همین ماه ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: در طول این هفته کلیه ادارات ارشاد استان به همراه برخی ادارات دیگر میزبانی برگزاری برنامه‌ها را به عهده دارند.

وی افزود: ادارات بهزیستی شهرستان‌ها، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، فرهنگسرا‌ها و ادارات آموزش و پرورش، امسال برگزاری بخشی از برنامه‌های این هفته را عهده دار شده‌اند.

ابراهیمی ادامه داد: نمایشگاه کتاب، نمایشگاه عکس رضوی، نمایشگاه تجسمی، بخش نمایشگاهی این هفته را در مناطق مختلف استان پوشش می‌دهند.

این مسئول از برگزاری مسابقه کتابخوانی، شب شعر رضوی، برگزاری نمایش صحنه‌ای و خیابانی به عنوان بخش دیگری از برنامه‌های این هفته نام برد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: برگزاری نشست‌های سبک زندگی، کارگاه خوشنویسی، همایش مذهبی و قرآنی بخش دیگری از برنامه‌های این هفته هستند.

وی ابراز داشت: شرکت در کلیه برنامه‌های این هفته برای کلیه علاقه مندان به سیره اهل بیت (ع) به خصوص امام هشتم شیعیان آزاد و رایگان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بدون شک برگزاری چنین برنامه‌هایی تاثیر به سزایی در ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی مردم به ویژه جوانان با سیره عملی و اخلاقی امام رضا (ع) خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز