خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز:

لزوم راه‌اندازی «سرای حجاب» در سطح استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۳۴

از برگزاری نشست‌ها و همایش‌های بدون خروجی به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسیم، باید وارد فاز عملیاتی شویم.

ایلنا: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز پیشنهاد راه اندازی «سرای حجاب» را به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در نقاط مختلف استان مطرح کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، حمیدرضا عسگری مورودی با بیان این مطلب در «بیست و چهارمین شورای فرهنگ عمومی استان» که در دفتر امام جمعه کرج برگزار شد، با انتقاد از تعداد محدود مراکز عرضه پوشاک اسلامی در سطح استان و تببین سیاست‌ها و برنامه‌های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: موضوع عفاف و حجاب از جمله مصوبات ستاد صیانت است و بار‌ها نیز به آن پرداخته شده اما تا کنون اقدام عملیاتی در خصوص آن صورت نگرفته است.

وی نحوه برگزاری همایش‌های عفاف و حجاب را نیز در معرض نقد قرار داد و گفت: بعضاً شاهد آن هستیم که برای افرادی با پوشش و حجاب اسلامی همایش عفاف و حجاب برگزار می‌شود و این در حالی است که باید اقدامات فرهنگی را با درگیر ساختن تمامی اقشار جامعه سمت و سوق داد.

عسگری مورودی تصریح کرد: در این زمینه با برگزاری نشست‌ها و همایش‌های بدون خروجی هم به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسیم و باید وارد فاز عملیاتی شویم.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان البرز در ادامه بیان کرد: در حال حاضر مراکز عرضه پوشاک اسلامی محدود در سطح استان دیده می‌شود.

وی پیشنهاد راه اندازی «سرای حجاب» را به عنوان یکی از محوری‌ترین موضوعات فرهنگی استان در شورای فرهنگ عمومی طرح کرد و خواستار پیگیری آن از سوی مسئولان امر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز