خبرگزاری کار ایران

مدیركل استاندارد البرز:

آموزش و پژوهش جزء برنامه‌های راهبردی استاندارد استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۵۱

استفاده از توان و تجربه صاحب نظران به ویژه اساتید دانشگاه و مراكز علمی و تحقیقاتی واحدهای تولیدی و بخش خصوصی در دستور كار اداره كل استاندارد قرار دارد./ علام آمادگی به منظور پذیرش دوره‌های كارآموزی دانشجویان دانشگاه‌های استان.

ایلنا: مدیرکل استاندارد البرز آموزش و پژوهش را جزء برنامه‌های راهبردی این اداره کل عنوان کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، علی سعادتی با بیان این مطلب افزود: استفاده از توان و تجربه صاحب نظران به ویژه اساتید دانشگاه و مراکز علمی و تحقیقاتی واحدهای تولیدی و بخش خصوصی در دستور کار اداره کل استاندارد قرار دارد.

وی گفت: برگزاری آزمون مقدماتی جهت مدیران کنترل کیفیت و آموزش آن‌ها از وظایف ادارات کل استاندارد بوده که این آموزش‌ها یا از طریق کار‌شناسان اداره کل یا مراکز آموزشی تائید صلاحیت شده و همچنین کار‌شناسان فنی شاغل در بخش کنترل کیفیت واحدهای تولیدی که از تجربه کافی و امکانات آموزشی برخوردار هستند صورت می‌پذیرد.

سعادتی در پایان ضمن اعلام آمادگی اداره متبوعش به منظور پذیرش دوره‌های کارآموزی دانشجویان دانشگاه‌های استان، همچنین از آمادگی لازم جهت پذیرش درخواست‌های مراکز آموزشی متقاضی بخش خصوصی و دریافت گواهی تائید صلاحیت توسط این سازمان خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز