خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

آلودگی امروز شهر کرج سوغات اغیار است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۸۱

میهمان ناخوانده آلودگی و ترافیک در شهرمان با دستان یکایک شهروندان بیرون خواهد شد./ برای سالم سازی و زیبا سازی شهر کرج همه شهروندان باید دست به دست دهند.

ایلنا: استاندار البرز با بیان اینکه تمام فضاهای شهر باید تجلی زیبایی‌ها باشد، گفت: میهمان ناخوانده آلودگی و ترافیک در شهرمان با دستان یکایک شهروندان بیرون خواهد شد.

به گزارش ایلنا در کرج، اصغر عربیان در آیین اختتامیه دومین نمایشگاه گل و گیاه کرج در پارک شهید چمران معضل ترافیک و آلودگی هوا را مهمانی ناخوانده از گذشته‌های نه چندان دور دانست و گفت: اگر امروز گل‌های خنده بر لبان بازدید کنندگان این نمایشگاه نشسته است حاصل تلاش گروهی از دست اندرکاران و مسئولان ذیربط است که برای سالم سازی بخشی از محیط شهری دست به دست یکدیگر داده‌اند و چنین فضایی را برای شهروندان ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: برای سالم سازی و زیبا سازی شهر همه شهروندان باید دست به دست دهند و شهری مثل این گل‌های پاکیزه و با طراوت را ایجاد نمایند.

عربیان گفت: این نمایشگاه جلوه‌ای از محیط پاک زندگی و با طراوت است و باید در تمام فضاهای زندگی شهری استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: آلودگی امروز شهر کرج سوغات اغیار است و برای حذف و جلوگیری از آن باید اقدام شود.

استاندار البرز همچنین با اشاره به استقبال گسترده شهروندان برای بازدید از این نمایشگاه بر ضرورت استمرار در برپایی نمایشگاه‌های گل و گیاه در سطح شهر و افزایش دامنه آن به سراسر نقاط استان تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز