خبرگزاری کار ایران

فرماندار طالقان خبر داد:

برگزاری سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله طالقانی(ره)

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۳۲

سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله سید محمود طالقانی (ره) ۲۱ شهریور ماه ساعت ۱۷ در مصلی طالقان برگزار خواهد شد.

ایلنا: فرماندار شهرستان طالقان از هماهنگی‌های لازم به منظور استقبال از پیکر پاک ۳ شهید گمنام خبر داد و گفت: طالقان این روز‌ها خود را آماده میزبانی پیکر شهدای گمنام می‌کند.

به گزارش ایلنا در کرج، ساسان دلاویز با بیان این مطلب افزود: این سرزمین فرهنگی دیار یاران امام زمان (عج) است و بر خود می‌بالد که میزبان ۳ شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود.

وی عنوان کرد: پیکر مطهر این ۳ شهید هم زمان با سال روز وفات مجاهد نستوه حضرت آیت الله طالقانی در تپهٔ نورالشهدا طالقان آرام خواهند گرفت.

فرماندار طالقان از همهٔ عاشقان ایثار و شهادت دعوت به عمل آورد تا با حضور پرشور خود در مراسم تشیع پیکر این خونین کفنان میثاقی دوباره با شهدا و امام شهدا ببندند.

این مسئول در ادامه از برگزاری «سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله سید محمود طالقانی (ره)» نیز در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم ۲۱ شهریور ماه ساعت ۱۷ در مصلی طالقان برگزار خواهد شد.

بهشت زهرا (س) مقبره آیت ا... طالقانی در ۱۵ شهریور ماه از ساعت ۱۷ و مسجد هدایت خیابان جمهوری نیز ۱۸ شهریورماه ساعت ۲۰ میزبان مراسم نکوداشت سال روز ارتحال آیت ا... سید محمود طالقانی (ره) خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز