خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کرج:

امروز روز مقابله کفر با اسلام است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۵

امروز روز جنگ نور و ظلمت، روز جنگ خوبی ها و پلیدی ها و روز مقابله همه کفر با همه اسلام است. از این رو، امروز روز آمدن به خیابان ها برای زدودن این پلیدیها است

اینا-کرج: به گزارش ایلنا امام جمعه کرج گفت: ملتی که برای عقیده، ایمان، کتاب آسمانی و پیامبر خود از جان و مالش مایه بگذارد به طور یقین رستگار خواهد بود.

به گزارش ایلنا حجت الاسلام محسن کازرونی در مراسم راهپیمایی علیه هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام  ادامه داد: امروز بحث بر سر گفت و گو با مسلمانان، شناخت راه حق از باطل و روز سوال و جوب نیست.

وی اضافه کرد: امروز رهبری، پیامبر اسلام، انقلاب اسلامی ایران و جهاد اسلام برای غرب شناخته شده است.

امام جمعه کرج اظهار داشت: امروز غرب به ریسمانی چنگ زده است که برعکس استدلال، منطق و قرآن است و شیوه توهین و افترا را در پیش گرفته است.

وی تصریح کرد: امروز روز جنگ نور و ظلمت، روز جنگ خوبی ها و پلیدی ها و روز مقابله همه کفر با همه اسلام است. از این رو، امروز روز آمدن به خیابان ها برای زدودن این پلیدیها است.

کازرونی بیان کرد: اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده و در کشورهای عربی و غیرعربی به موج بیداری دامن زده است و از این رو غرب فهمیده که با این انقلاب و جوششی که از انقلاب اسلامی ایران در کشورهای اسلامی شکل گرفته است باید مبارزه کند. از این رو این توهین ها نشان می دهد که عمق نفوذ انقلاب اسلامی جان استکبار را سوزانده و خاکستر کرده است.

وی اشاره کرد: تنها کسی که در جریانات عراق با قاطعیت برخلاف سران تمام کشورها اذعان داشت که نوری مالکی باید نخست وزیر عراق باشد، مقام معظم رهبری بود و در نتیجه آن، جدال سنگینی در گرفت و مدت ها زمان برد تا طرح مقام معظم رهبری توسط سردار سلیمانی اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در این نبردی که استکبار جهانی و عوامل داخلی و خارجی در تلاش بودند تا نوری مالکی نخست وزیر عراق نشود تدبیر مقام معظم رهبری فضایی را ایجاد کردند که طرحشان برخلاف میل همگان به نتیجه رسید.

وی اظهار داشت: آمریکایی که این همه در عراق هزینه کرد و سرمایه های کلانی را بر خودش در مسیر اشغال عراق تحمیل کرد به نقطه ای رسید که در مقابل نفوذ انقلاب اسلامی و رهبر آن سکوت کند و کاری از دستش ساخته نباشد.

کازرونی ادامه داد: از این رو به دلیل سوزشی که از درون احساس کردند به مقابله با اسلام و پیامبر اسلام روی آوردند ولی باید بدانند آنچه که ثابت و ماندنی است حق و آن نظام این مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز