خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان البرز خبر داد:

اعطای وام به زمین های روستایی دارای پروانه ساخت

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۸۳

به زمین های روستایی و زمین هایی که در بافت روستایی قرار گرفته اند و دارای پروانه ساخت هستند، 12 و نیم میلیون تومان وام با باز پرداخت 15 ساله و سود 5 درصد تعلق خواهد گرفت

 

ایلنا-کرج: مسکن های مهر موجود در حال حاضر افزایش قیمت نخواهند داشت اما ممکن است در پی اعتراض انبوه سازان به افزایش قیمت مصالح ساختمانی قیمت مسکن مهر افزایش یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان البرز در گفت و گو با ایلنا با اشاره به تکمیل برخی از پروژه های مسکن مهر گفت: هم اکنون 94 درصد پروژه مسکن مهر اشتهارد که هزار و 698 واحد مسکونی را شامل می شود به اتمام رسیده است.

علی رحیمی زاده در ادامه افزود: ادارات خدمات رسانی در حال اجرای پروژهای برق رسانی، آب رسانی، فاضلاب و... هستند که با پایان این پروژه ها، مسکن مهر در شهرستان اشتهارد وارد فاز پایانی شده و تا پایان سال آماده تحویل می گردند.

وی در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر که اخیرا توسط وزیر مسکن اعلام شده است اظهار داشت: مسکن های مهر موجود در حال حاضر افزایش قیمت نخواهند داشت اما ممکن است در پی اعتراض انبوه سازان به افزایش قیمت مصالح ساختمانی قیمت مسکن مهر افزایش یابد.

مدیر کل بنیاد مسکن و شهر سازی استان البرز در خصوص وام مقاوم سازی واحد های مسکونی روستایی گفت: داشتن سند برای گرفتن وام الزامی نیست و سند صرفا به عنوان وثیقه به کار می رود.

وی تصریح کرد: به زمین های روستایی و زمین هایی که در بافت روستایی قرار گرفته اند و دارای پروانه ساخت هستند، 12 و نیم میلیون تومان وام با باز پرداخت 15 ساله و سود 5 درصد تعلق خواهد گرفت.

رحیمی اشاره کرد: به دلیل عدم اطلاع رسانی صحیح استقبال خوبی از این طرح در استان البرز نشده است و روستاییان با تصور این که سود این وام بالاست از آن استفاده نمی کنند.

وی در پایان از آماده سازی مسکن مهر نظرآباد خبر داد و اضافه کرد: در شهرستان نظر آباد دو هزار 880 واحد مسکن مهر در دست اجراست که 93 درصد آن تکمیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز